نماد آخرین خبر

شغل‌های پُردرآمد را می‌شناسید ؟ / مهارت پول‌سازی که می‌تواند شگفت‌زده‌تان کند

منبع
بازار
بروزرسانی
شغل‌های پُردرآمد را می‌شناسید ؟ / مهارت پول‌سازی که می‌تواند شگفت‌زده‌تان کند

بازار/ از درجا زدن خسته شده‌اید و می‌خواهید یک تغییر اساسی در کار و درآمدتان ایجاد کنید؟
جالب است بدانید مدیر اجرایی یکی از پُر درآمدترین شغل‌های جهان در سال 2023 و بالاترین جایگاه شغلی در یک شرکت است.
اما برای مدیر اجرایی‌ شدن چه مهارت‌هایی لازم است؟
مدیر اجرایی نقش بسیار حیاتی در سازمان دارد که برای موفقیت در این نقش ، لازم است به مهارت‌هایی مثل ایده‌پردازی ، توانایی عملی‌کردن ایده‌ها ، مدیریت مالی و منابع انسانی ، بازاریابی و برندسازی ، فروشندگی حرفه‌ای ، اصول و فنون مذاکره ، مواجهه با اعتراضات مشتری و... مسلط باشد. پس این مهارت‌ها می‌تواند درآمد بالا و پیشرفت شغلی را برای شما تضمین کند.
»»» برای رشد جایگاه شغلی و کسب درآمد بیشتر همین حالا عدد 5 رو به 10009880 پیامک کنید تا با دریافت مشاوره رایگان از متخصصان این حوزه به مدیر اجرایی موفقی تبدیل شوید «««
طبیعتاً مدیریت هم مثل هر شغل دیگری نیاز به مهارت و دانش لازم به خود را دارد ، پس شما با شرکت در دوره "مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار MBA" می‌توانید راه‌حل‌های مختلفی برای گذر از موقعیت‌های پُر چالش ارائه دهید و متناسب با شرایط اقتصادی ، بازار و رفتار مصرف‌کنندگان بهترین استراتژی‌ها را اتخاذ کنید. این یعنی کسب و کار شما فقط برای بقا نمی‌جنگد و روز به روز توسعه پیدا می‌کند.
برخی از سرفصل ها :
اصول مدیریت و ساختار سازمانی
مدیریت برنامه‌ریزی و تفکر استراتژیک
برندسازی شخصی
اصول و مهارت‌های حرفه‌ای فروش
مدیریت ارتباط با مشتری
تحلیل رفتار متقابل برای مدیران
قوانین کار و تامین اجتماعی
و...
· کلاس‌های ما به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود پس امکان ثبت‌نام برای متقاضیان سراسر کشور حتی با شرایط پرداخت اقساط وجود دارد.
· حضور اساتید شاخص مدیریت و کارآفرینان برجسته کشور ، امکان شبکه‌سازی حرفه‌ای با مدیران و کارآفرینان موفق ، دسترسی به فایل‌های ضبط شده کلاس ، ارائه گواهینامه معتبر جهت مهاجرت و ارتقاء شغلی از دیگر مزایای این دوره آموزشی است.
پیشنهاد ویژه: از امروز تا 31 شهریور 1403 به مناسبت جشنواره تابستانه ، دوره آنلاین "مدیریت کسب‌وکار MBA"
11 میلیون تومان تخفیف دارد، پس فرصت را از دست ندهید و برای دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا عدد 5 رو به 10009880 پیامک کنید.



 

 

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر