نماد آخرین خبر

جزییات تامین امنیت آسمان مناطق راهپیمایی اربعین در کشور

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جزییات تامین امنیت آسمان مناطق راهپیمایی اربعین در کشور

ایرنا/ فرمانده نیروی پدافند هوایی با بیان اینکه همچون سال‌های گذشته در زمینه های مختلفی به ویژه بهداشت، درمان و امداد به زائران عزیز حسینی خدمت‌رسانی کردیم، گفت: در مناسبت هایی چون ایام اربعین حسینی(ع) پدافند هوایی ارتش اقدامات ویژه‌ای برای رصد و تامین امنیت آسمان کشور انجام داد.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد درباره وظیفه ذاتی این نیرو در رصد مداوم آسمان کشور و تامین امنیت مرزهای هوایی گفت: در همه مناسبت‌ها و مراسم‌ ملی و مذهبی به ویژه ایام اربعین حسینی(ع)، طرح‌های عملیاتی ویژه‌ای برای ایجاد امنیت هوایی پیش بینی و اجرا می شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: پدافند هوایی برای حفظ امنیت آسمان کشور و کنترل و برقراری امنیت ترددهای هوایی و به خصوص در مناطقی که اجتماعات در آن برگزار می‌شود، از امکانات و تجهیزات نوین و کاملا بومی بهره برداری می کند.
سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه همچون سال‌های گذشته، در بخش‌های مختلفی از جمله بهداشت و درمان و امداد به زائران عزیز خدمت‌رسانی کردیم، گفت: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) یک رسالت و وظیفه دینی و فرهنگی است و در این ایام، پدافند هوایی ارتش تمهیدات ویژه‌ای برای رصد و تامین امنیت آسمان کشور به‌کار می‌گیرد تا این مراسم معنوی در آرامش و امنیت کامل برگزار شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر