نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

واکنش سفیر ایران در لبنان به شایعه فرارش به اسرائیل

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
واکنش سفیر ایران در لبنان به شایعه فرارش به اسرائیل

باشگاه خبرنگاران/ سفیر ایران در لبنان که شایعاتی درباره‌ی فرار او به اسرائیل منتشر شده بود، گفت: شایعات ارزش پاسخگویی ندارد.
 
مجتبی امانی سفیر ایران در لبنان که در ساعات اخیر شایعاتی درباره‌ی فرار او به اسرائیل منتشر شده بود، گفت: این شایعات توسط شبکه های جنگ روانی اسرائیلی و از ترس پاسخ ایران ساخته شده. ارزش پاسخگویی ندارد.

آقای امانی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت: امروز در مراسم ختم مرحوم ‎سلیم الحص نخست وزیر سابق لبنان در مسجد خاشقچی بیروت شرکت کردم.

 او ادامه داد: حضور شخصیت‌های برجسته لبنانی در این مراسم بسیار قابل توجه بود.

وی افزود: مواضع شجاعانه و تاریخی و حکیمانه مرحوم سلیم الحص در حمایت از فلسطین و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در تاریخ ماندگار است.

امانی تصریح کرد: وی نقش بارزی در پیروزی بزرگ ‎مقاومت در سال ۲۰۰۰ میلادی و عقب‌نشینی خفت‌بار ارتش صهیونیستی از جنوب لبنان داشت. خدایش رحمت کند.


یک مقام آگاه: سردار تولایی هیچ‌ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نداشته است
در همین رابطه یک مقام آگاه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به شایعاتی که در رابطه با سخنان سردار تولایی مطرح شده خاطرنشان کرد: سردار تولایی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه هیچ‌ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نداشته و آنچه به‌نقل از او در مورد عملیات حزب‌الله مطرح‌شده کذب محض است.

گفتنی است شایعاتی طی روزهای اخیر در فضای مجازی از مصاحبه سردار تولایی با شبکه یک درباره درز اطلاعاتی در عملیات حزب الله در حال انتشار در شبکه های اجتماعی بوده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره