نماد آخرین خبر

سردار شیرازی: فرمانده معظم قوا به ستاد کل اعتماد دارند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سردار شیرازی: فرمانده معظم قوا به ستاد کل اعتماد دارند

ایرنا/ رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم‌ کل قوا گفت: فرمانده معظم کل قوا به دلیل اعتمادی که به ستاد کل دارند، تقریبا تمام موضوعات ‌مرتبط با نیروهای مسلح را به این ستاد ارجاع می دهند.

سردار سرتیپ ‌علی شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم‌ کل قوا روز چهارشنبه در آیین تکریم ‌و معارفه جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک این ‌انتصاب، گفت: این‌ انتصاب‌ها بواسطه حادثه‌ای که برای رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی رخ داد پیش آمده است؛ یکی ‌از نکاتی ‌که در این رابطه می‌توان ‌لحاظ کرد تقدیر الهی است، لذا هر تقدیری که تاکنون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش آمده موجب رشد نظام ‌شده است.
وی ‌افزود: در خصوص ‌همتاسازی بواسطه رشد نخبگان در نیروهای مسلح اقدامات خوبی شده اما باید اقدامات شایسته مد نظر فرمانده معظم ‌کل قوا بیش از گذشته مورد دقت و توجه قرار گیرد،البته باید تاکید کرد که جایگاه ستاد کل جایگاه شایسته ای است.
رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم‌ کل قوا اظهار کرد: فرمانده معظم کل قوا به دلیل اعتمادی که به ستاد کل دارند، تقریبا تمام موضوعات ‌مرتبط با نیروهای مسلح را به این ستاد ارجاع می‌دهند.
سردار شیرازی با بیان ‌اینکه مطالبات بعد از عملیات ‌وعده صادق از نیروهای مسلح، ‌مطالبه برجسته ای بود که اتفاق افتاد، گفت: ضعف‌ها باید در نیروهای مسلح برطرف شوند که این ‌کار آمدی با تلاش های صورت گرفته پیشرفت کرده اما با این حال همچنان انتظارات معظم له از ستاد کل ‌نیروهای مسلح بالا است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر