نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

اولین حضور رسمی سخنگوی دولت در کدام مراسم بود؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اولین حضور رسمی سخنگوی دولت در کدام مراسم بود؟

ایسنا/ فاطمه مهاجرانی در اولین حضور رسمی خود به عنوان سخنگوی دولت چهاردهم، در آیین رونمایی از گنجینه سینمایی دو هنرمند و نکوداشت زنده یاد امین تارخ در موزه سینما شرکت کرد.

عصر چهارشنبه هفتم شهریور ماه دو گنجینه از یادگاری‌ها و جوایز سینمایی دو هنرمند سینما؛ مرحوم امین تارخ و مازیار میری در موزه سینما رونمایی شد که به همین بهانه جمعی از هنرمندان و سیاسیون هم در این رویداد حاضر شدند.
فاطمه مهاجرانی که صبح امروز 7 شهریور ماه حکم انتصاب او به عنوان سخنگوی دولت منتشر شد، به همراه علی ربیعی به موزه سینما آمدند و گنجینه مرتبط با یک بازیگر و یک کارگردان سینما با حضور آنها رونمایی شد.
در این برنامه بجز مازیار میری و خانواده زنده یاد امین تارخ؛ محمد مهدی عسگرپور، منوچهر شاهسواری، علیرضا رضاداد، اصغر همت، پژمان بازغی، علی دهکردی و گوهر خیراندیش از دیگر حاضران در این مراسم بودند.
پس از رونمایی از این گنجینه‌ها مراسم نکوداشت زنده‌یاد امین تارخ با پخش کلیپی با صدای امین تارخ و با اجرای رامبد جوان آغاز شد.
جوان در ابتدای این مراسم اشاره کرد که حضورش‌ در این موقعیت برایش سخت بوده اما به درخواست پژمان بازغی و به احترام رویدادی که برای سینماست اجرا را برعهده گرفته است.
او سپس از نقش و تاثیر امین تارخ و نیز هنرمندان دیگری همچون زنده یاد آتیلا پسیانی سخن گفت. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر