نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

زمانیان تودیع شد؛ ظریف: همکاری با او ادامه خواهد یافت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
زمانیان تودیع شد؛ ظریف: همکاری با او ادامه خواهد یافت

ایرنا/ آئین تکریم و تودیع رئیس سابق مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌ جمهوری با حضور برخی مسئولان دولتی برگزار شد.

مصطفی زمانیان رئیس سابق مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری روز دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ در سالن شهید سلیمانی این مرکز تودیع شد.
در این مراسم که با حضور محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس‌جمهور، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت، محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری، حسین عبده تبریزی عضو شورای راهبری دولت چهاردهم و برخی دیگر از مسئولان دولتی و صاحبنظران دانشگاهی برگزار شد، حاضران به بیان دیدگاه‌های خود نسبت به فعالیت‌های مرکز در این دوره پرداختند.
ظریف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های دکتر زمانیان گفت: ایشان با رویکردی ملی و سعه‌صدر این دوره مرکز را راهبری کردند. پروژه‌هایی هم که ایشان در این دوره بر آن تمرکز کردند، موضوعات مهمی بود که از جمله آنها می‌توان به پروژه مهم ایران آینده اشاره کرد.
معاون راهبردی رئیس‌جمهور تاکید کرد که همکاری زمانیان به عنوان مشاور ارشد معاونت و مدیر پروژه ایران آینده ادامه خواهد یافت.
در ادامه این جلسه مصطفی زمانیان گف: تلاش کردیم در این دوره از مدیریت مرکز با عنایت به رهنمود رئیس‌جمهور شهید، نقطه ارتباط جامعه نخبگانی و به‌خصوص نخبگان منتقد با رئیس‌جمهور باشیم. همچنین تلاش شد با تامین محتوای سریع و دقیق در تصمیم سازی های رئیس جمهور موثر واقع شویم.
وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از حضور ظریف در هدایت مسیر آینده مرکز برای ادامه همکاری با مرکز و دولت چهاردهم اعلام آمادگی کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar