نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

دستورات عارف درپی حادثه تروریستی میرجاوه: راه تکرار بر این جنایات بسته شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دستورات عارف درپی حادثه تروریستی میرجاوه: راه تکرار بر این جنایات بسته شود

ایرنا/ معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تا بازداشت و مجازات عاملان جنایت تروریستی میرجاوه پیگیری ها از سوی وزارت کشور ادامه یابد و با هماهنگی با وزارت اطلاعات، قوه قضاییه و ستاد کل نیروهای مسلح راه تکرار بر این جنایات کور و غیرانسانی بسته شود.  

محمدرضا عارف صبح امروز (جمعه) در گفت‌وگوهای تلفنی جداگانه با اسکندر مومنی وزیر کشور و محمد کرمی ‌استاندار سیستان و بلوچستان، ضمن تسلیت به خانواده شهدای شجاع و مخلص فراجا، وضعیت امنیت منطقه را جویا و بر بررسی همه جانبه ابعاد این حادثه تروریستی تاکید کرد.

وی همچنین بر ضرورت پیشگیری از تکرار وقوع اینگونه حوادث تروریستی با تقویت مرزهای کشور و ایجاد آرامش روانی در میان مردم شریف استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین بر لزوم رسیدگی به خانواده شهدای مرزبان تاکید کرد و به وزیر کشور گفت با بسیج همه امکانات انتظامی و تامینی عوامل این حادثه هرچه سریعتر دستگیر و مجازات شوند.

عارف تاکید کرد: تا بازداشت و مجازات عاملان این جنایت تروریستی پیگیری ها از سوی وزارت کشور ادامه یابد و با هماهنگی با وزارت اطلاعات، قوه قضاییه و ستاد کل نیروهای مسلح راه تکرار بر این جنایات کور و غیرانسانی بسته شود.

همچنین اسکندر مومنی وزیر کشور و محمد کرمی ‌استاندار سیستان و بلوچستان در این گفت وگوهای تلفنی گزارشی از نحوه وقوع حادثه و چگونگی شهادت سه نیروی خدوم مرزبانی فراجا ارائه کردند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره