نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

خبر رئیس ستاد بزرگداشت هفتۀ وحدت از عفو و تخفیف مجازات محکومان

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/ رئیس ستاد بزرگداشت هفتۀ وحدت از عفو و تخفیف مجازات محکومان (جرائم غیرعمد) به مناسبت میلاد پیامبر (صلی‌الله علیه و آله) خبر داد.

حجت‌السلام اختری رئیس ستاد بزرگداشت هفتۀ وحدت در تشریح برنامه‌های این هفته بیان کرد: از امشب برنامه‌هایی در مناطق مختلف شروع می‌شود و قرار است که زیارت پیغمبر اکرم (ص) هم در روز دوازدهم و هم در روز هفدهم ربیع الاول در مساجد مناطق مختلف انجام شود.
وی افزود: جشن‌های مردمی در تهران از میدان هفت‌تیر  و پل کریم خان تا میدان ولیعصر و از تقاطع خیابان‌های انقلاب و ولیعصر تا میدان ولیعصر با حضور قاریان، سخنرانان و مداحان مختلف و برپایی غرفه‌عای گوناگون و اجتماع در استان‌های دیگر برگزار خواهد شد.
حجت الام اختری عنوان کرد: برپایی پویش زیارت از دور حضرت رسول (ص) در  ظهر و عصر هفدهم ربیع الاول در سطح اکثر مساجد و بقاء متبرکه و آستان‌های مقدس انجام می‌گیرد؛ همچنین فضاسازی و تزیینات شهری از جمله پرچم و بیرق و آیین و آذین بندی در مناطق مختلف انجام می‌گیرد.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته وحدت ادامه داد: گل‌آرایی، آذین بندی و تهیه محتوای ویژه ایام هفته وحدت و سالروز میلاد رسول گرامی اسلام برای فضای مجازی تهیه شده و در اختیار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مراسم نورافشانی شب ۱۷ ربیع الاول در سراسر کشور انجام می‌گیرد، تصریح کرد: همچنین اطعام نبوی و مردمی در روز هفدهم ربیع الاول در سراسر کشور و همچنین در روز ۱۲ ربیع الاول در مناطق مختلف به خصوص مناطق مشترک خواهد انجام گرفت.
وی خبر داد:‌ برنامه‌هایی را نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دارد که در این برنامه‌ها گنجانده شده است.
وی همچنین از عفو و تخفیف مجازات محکومان (جرائم غیرعمد) به مناسبت میلاد پیامبر (صلی‌الله علیه و آله) خبر داد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر