نماد آخرین خبر

نماینده مجلس: حاضرم برای رئیس‌جمهور شهادت‌طلب و ضداسراییلی، کُشته شوم  

منبع
ايسنا
بروزرسانی
نماینده مجلس: حاضرم برای رئیس‌جمهور شهادت‌طلب و ضداسراییلی، کُشته شوم  

ایسنا/ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با استقبال از اظهارات رئیس‌جمهور در مسیر پرواز به قطر گفت که حاضرم برای چنین رئیس‌جمهور شهادت طلب و ضد اسراییلی کشته شوم.

مسعود پزشکیان رئیس جمهور امروز برای شرکت در مجمع همکاری کشورهای آسیایی به قطر سفر کرد؛ در مسیر سفر، پزشکیان در پاسخ به این پرسش که آیا این پرواز بعد از عملیات شب گذشته علیه اسرائیل خطرناک نیست، گفت:‌ فکر نمی کنم خطرناک باشد، خطرناک هم باشد مهم نیست. مرگ با شهادت بهتر از این است که انسان در بستر بمیرد.
مجتبی زارعی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در کانال شخصی خود در تلگرام با انتشار فیلم گفت‌وگوی رئیس‌جمهور با خبرنگار صداوسیما در داخل هواپیمایی که عازم قطر بود، نوشت:
«بانوی خبرنگار از رئیس جمهور در حین پرواز به قطر می‌پرسد پس از موشک باران دیشب علیه رژیم صهیونیستی آیا پرواز خطرناک نیست و بهتر نیست سفر را لغو کنید؟!
دکتر پزشکیان عزیز در پاسخ می‌گوید مرگ با شهادت بهتر از مرگ در بستر است و ادامه می‌دهد گر مرد رهی میان خون باید رفت؛ از پای فتاده سرنگون باید رفت و.....!‌
رئیس جمهور عمرش دراز باد اما حالا که او چنین می‌گوید من حاضرم بجای رئیس جمهوری چنین شهادت طلب و ضد اسراییلی چندین بار کشته شوم!»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر