نماد آخرین خبر

بقائی: حملات رژیم صهیونیستی، اذهان عمومی را به یاد جنایات داعش می‌اندازد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بقائی: حملات رژیم صهیونیستی، اذهان عمومی را به یاد جنایات داعش می‌اندازد

ایسنا/ سخنگوی وزارت امور خارجه تداوم جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی و کشتار غیرنظامیان در لبنان و فلسطین از جمله حمله به مسجدی در دیرالبلح در نوار غزه که آوارگان بی‌پناه را در خود جای داده بود و حملات هوایی به ساختمان‌های مسکونی در ضاحیه بیروت را به شدت محکوم کرد.

«اسماعیل بقائی» یادآور شد: حملات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی با تسلیحات اهدائی آمریکا، علیه اماکن مقدس، مدارس، مساجد و مجموعه‌های درمانی در فلسطین و لبنان، اذهان عمومی را به یاد جنایات داعش می اندازد. کشتار غیرنظامیان و تخریب اماکن و زیر ساخت‌های غیرنظامی، بخش جدائی‌ناپذیر اندیشه‌های صهیونیسم و تکفیر است.
بقائی افزود: استمرار سیاست ترور و کشتار جمعی علیه ملت مظلوم فلسطین که از خانه و کاشانه خود آواره و در عبادت‌گاه‌ها، مراکز فرهنگی و درمانی پناه گرفته اند، مصداق بارز جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و شایسته است جامعه جهانی با هیتلر عصر جدید یعنی نتانیاهو و سران جنایتکار رژیم صهیونیستی، برخورد جدی و موثر نمایند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطر نشان کرد: سیاست ناامنی سازی منطقه که از سوی رژیم صهیونیستی دنبال می‌شود، تهدید جدی علیه صلح و ثبات منطقه ای و بین‌المللی است و بی عملی در برابر این جنایات عواقب غیرقابل جبرانی برای همه کشورهای منطقه و فراتر از آن خواهد داشت.
بقائی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر از همه کشورهای جهان به خصوص کشورهای مسلمان می‌خواهد که از هر طریق ممکن و با استفاده از ظرفیت‌های عظیمی که در اختیار دارند، ضمن ارسال کمک‌های بشردوستانه فوری به مردم بی‌پناه و آواره در غزه و لبنان،  با سیاست ترور و ناامن سازی منطقه توسط رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر