برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

واکنش عضو کارگزاران به اظهارات انتخاباتيِ حجاریان

منبع
برنا
بروزرسانی
واکنش عضو کارگزاران به اظهارات انتخاباتيِ حجاریان

برنا/ يک عضو حزب کارگزاران گفت: کانديدايي که با مطالبات مردم در يک راستا نباشد باعث ريزش در حزب ميشود هرچند من هم اخيرا از حرب کارگزاران فاصله داشته ام و برخي مواضع آنها را قبول ندارم.
 
هدايت الله آقايي، عضو حزب کارگزاران سازندگي، در گفت و گو با برنا در رابطه با صحبت هاي اخير سعيد حجاريان در اين باره که کانديداي نظامي گزينه نهايي کارگزاران است، عنوان کرد: کارگزاران هنوز گزينه نهايي ندارد اما اطمينان دارم کانديدايي جدا از جبهه اصلاحات ندارد. 

او افزود: اگر انتخاباتي شبيه به مجلس يازدهم برگزار شود و احزاب مستقل تصميم بگيرند شايد گزينه اي مستقل بدهيم اما من عقيده دارم، حتي در انتخابات مجلس هم، تصميم کارگزاران مبني بر کانديداي مستقل اشتباه بود.

آقايي خاطرنشان کرد: نزديک انتخابات اظهارات زيادي براي بازار گرمي بيان و استفاده ميشود.

او تاکيد کرد: حجاريان قطعا ميداند بزرگان حزب کارگزاران اجازه نميدهند تابلوي اين حزب توسط کساني گردانده شود که برخي از آنها در سرکوب مطالبات مردم نقش داشته يا دارند.

اين عضو حزب کارگزاران اضافه کرد: کانديداي نظامي يا انتخابي شبيه به اين، باعث انشعاب در حزب مي شود.

او با اشاره به اينکه قبلا علي لاريجاني هم گزينه کارگزاران معرفي شده بود، افزود: علي لاريجاني قطع به يقين گزينه اين حزب نيست. 

آقايي تاکيد کرد: کانديدايي که با مطالبات مردم در يک راستا نباشد باعث ريزش در حزب ميشود هرچند من، اخيرا از حرب کارگزاران فاصله داشته ام و برخي مواضع آن را قبول ندارم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره