نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

روایت آذر منصوری از جزییات دومین جلسه جبهه اصلاحات ایران

منبع
ايسنا
بروزرسانی
روایت آذر منصوری از جزییات دومین جلسه جبهه اصلاحات ایران

ايسنا/ دومين جلسه جبهه اصلاحات ايران در سال جديد با حضور اعضا به منظور بررسي پيشنهادات کميته هاي مجمع و راهبرد انتخاباتي اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري برگزار شد.

دومين جلسه جبهه اصلاحات ايران به رياست بهزاد نبوي در سال ۱۴۰۰ آغاز شد.
آذر منصوري سخنگوي اين جبهه درباره دستور جلسه امروز اظهار کرد: بررسي پيشنهادات کميته هاي مجمع و راهبرد انتخاباتي اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري دستور کار امروز جلسه مجمع عمومي جبهه اصلاحات ايران است.

وي ادامه داد: آنچه در آيين نامه جبهه بر آن تصريح شده اين است که کانديدايي مورد حمايت جبهه خواهند بود که علاوه بر داشتن معيارها و ويژگي هاي مصوب در همين آيين نامه بتواند حداقل راي دوسوم مجمع عمومي جبهه را کسب کند.


اين فعال سياسي در همين راستا افزود: منظور از راهبرد در واقع تعريف فرآيند روشن تر رسيدن به کانديداي واحد جبهه اصلاحات ايران است که پس از تصويب در مجمع در مورد آن اطلاع رساني خواهد شد.

لازم به ذکر است که اين جلسات به صورت هفتگي در روزهاي يکشنبه برگزار مي شود. 

در اولين جلسه که هفته گذشته  تشکيل شده بود بعد از بحث و تبادل نظر پيرامون مهمترين موضوعات کشور آيين نامه کميته استان‌ها در جهت تشکيل هر چه سريعتر جبهه اصلاحات ايران در سراسر کشور مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
همچنين قرار است جبهه اصلاحات استان‌ها بر اساس آيين‌نامه‌اي که مصوب جبهه اصلاحات ايران است شکل بگيرد؛ بنابراين در همين چارچوب احزاب اصلاح طلب هر استان بايد نسبت به تشکيل جبهه اصلاحات ايران در استان خود مبادرت کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر