نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
علم و تکنولوژی

رکوردشکنی ۱۵۷۱ پهپاد در دیزنی‌لند پاریس

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رکوردشکنی ۱۵۷۱ پهپاد در دیزنی‌لند پاریس

ایسنا/دیزنی‌لند پاریس با اجرای بزرگترین نمایش هوایی از شخصیت خیالی «میکی ماوس» با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، رکورد جهانی گینس را ثبت کرد.

 برنامه‌های آینده دیزنی‌لند برای فناوری هواپیماهای بدون سرنشین شامل پیشرفت‌های نوآورانه مانند انبوه هواپیماهای بدون سرنشین، افزایش داستان‌گویی و ایجاد نمایشگرهای پیچیده‌تر و پویاتر است.

به نقل از آی‌ای، یک نمایش نوری از سر میکی ماوس توسط ۱۵۷۱ پهپاد اجرا شد. این برنامه توسط شرکت ارائه دهنده فناوری نمایش هواپیماهای بدون سرنشین Dronisos پشتیبانی می‌شد.

پارک‌های دیزنی به خاطر سرگرمی‌های منحصربه‌فرد شان، به ویژه اجراهای شبانه با جلوه‌های بصری و جلوه‌های ویژه، مشهور هستند.

رکوردشکنی در جشن روز ملی فرانسه

دیزنی‌لند پاریس روز ملی فرانسه را با یک نمایش پهپادی رکوردشکنانه جشن گرفت که بزرگترین نمایش هوایی از یک شخصیت خیالی بود که توسط هواپیماهای بدون سرنشین شکل گرفته است. ۱۵۷۱ پهپاد برای ساختن سر میکی ماوس استفاده شد و عنوان معتبر رکوردهای جهانی گینس را برای آنها به ارمغان آورد.

علاوه بر این، نمایش ۱۲ دقیقه‌ای داستان‌های دیزنی الهام گرفته از فرانسه اجرا شد. آنها فرهنگ فرانسه مانند برج ایفل و کلیسای نوتردام و همچنین صحنه‌هایی از فیلم‌های دیزنی و پیکسار مانند دیو و دلبر، گوژپشت نوتردام، زیبای خفته، گربه‌های اشرافی و موش سرآشپز را به نمایش گذاشتند.


متیو رابین(Matthieu Robin)، رهبر خلاق سرگرمی دیزنی‌لند پاریس، اظهار داشت: این گواهی بر خلاقیت، نوآوری و سخت کوشی کل تیم ما است. این دستاورد بر تعهد ما برای ارائه تجربیات فراموش نشدنی به مهمانانمان تاکید دارد.

پس از آتش بازی روز ملی فرانسه، دیزنی‌لند پاریس به پذیرایی از مهمانان با رژه آسمانی که برای اولین بار در ماه ژانویه ۲۰۲۴ معرفی شد، ادامه داد. این رژه دارای بیش از ۵۰۰ پهپاد هماهنگ با لیزر، ویدئو پروژکشن، چراغ‌ها و فواره‌ها است.


پهپادها سرگرمی و ایمنی را در پارک‌های دارای موضوع افزایش می‌دهند

بیشتر پارک‌های تفریحی از هواپیماهای بدون سرنشین برای ایجاد فضایی جادویی استفاده می‌کنند. آنها بیشتر در طول نمایش‌ها و رژه‌های شبانه از هواپیماهای بدون سرنشین برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر استفاده می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پهپادها مجهز بودن به چراغ‌های LED است که به ایجاد اشکال، تصاویر و انیمیشن‌های مختلف در آسمان کمک می‌کند.

آژانس‌های سرگرمی از فناوری پهپادها استفاده می‌کنند تا به شخصیت‌های خاص قالبی خاص ببخشند، صحنه‌های منحصربه‌فردی را آماده کنند و پیام‌هایی را در هوا بنویسند تا مهمانان تجربه‌ای نفس‌گیر را تجربه کنند.

علاوه بر سرگرمی، پهپادها می‌توانند در کاربردهای عملی مانند نگهداری و امنیت نیز کمک کنند. پهپادها می‌توانند قابلیت‌های نظارت و بازرسی هوایی را فراهم کنند، از عملیات ایمن پارک و نظارت مؤثر بر مناطق بزرگ اطمینان حاصل کنند.

استفاده از پهپادهای دیزنی‌لند نشان دهنده استفاده آنها از فناوری پیشرفته برای سرگرمی و ایمنی است.

در آینده، دیزنی‌لند قصد دارد با فناوری هواپیماهای بدون سرنشین نوآوری بیشتری داشته باشد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره