نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
علم و تکنولوژی

مدیران یک شرکت فعال حوزه نانو در لیست ۲ درصد دانشمندان برتر جهان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مدیران یک شرکت فعال حوزه نانو در لیست ۲ درصد دانشمندان برتر جهان

ایسنا/چهار نفر از اعضای یکی از شرکت‌های حوزه نانو و فعال در حوزه پوشش‌های محافظتی در لیست ۲ درصد دانشمند برتر جهان قرار گرفتند.

۴ نفر از اعضای یکی از شرکت‌های تولیدکننده پوشش تک جزئی گالوانیزه سرد حاوی نانومواد، لاک اکریلات‌یورتان آنتی‌باکتریال و همچنین حاوی اجزای نانومتری برای محافظت از زیرلایه‌ها در برابر اشعه‌ UV در لیست دانشمندان ۲ درصد جهان قرار گرفتند.

دکتر ایمان علی بخشی مدیر عامل این شرکت، دکتر بهرام رمضان‌زاده، دکتر محمد رمضان‌زاده و دکتر محمد مهدویان از اعضاء این شرکت هستند که در لیست ۲ درصد دانشمند برتر جهان قرار گرفته‌اند. ایمان علی بخشی در مرکز رشد پژوهشگاه رنگ فعالیت داشته و محقق پسا دکتری پژوهشگاه رنگ نیز است. این لیست توسط Elsevier BV و بر اساس اطلاعات استانداردسازی شده ارجاعات، h-index، hm-index، ارجاعات به مقالات با جایگاه متفاوت نویسندگان و یک شاخص ترکیبی تهیه شده ‌است.

به نقل از ستاد نانو، دو درصد دانشمند برتر جهان، شامل بیش از ۲۱۷ هزار دانشمند از سراسر جهان است که در میان آنها تقریبا دو هزار دانشمند ایرانی نیز حضور دارند. مدیران این شرکت برای چهارمین سال متوالی است که در این لیست قرار می‌گیرند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar