نماد آخرین خبر

پربازدیدترین ویدئو در دوران جنگ ۱۲ روزه /«ایران» پرجست‌وجوترین واژه در روزهای جنگ شد

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
پربازدیدترین ویدئو در دوران جنگ ۱۲ روزه /«ایران» پرجست‌وجوترین واژه در روزهای جنگ شد

خبرآنلاین/ در جریان جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه ایران، جست‌وجوی واژه «ایران» با رشد چشمگیر ۳۶۰ درصدی مواجه شد و پلتفرم‌های ویدیویی مانند آپارات شاهد افزایش قابل‌توجهی در بازدید کاربران بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، طبق آمارهای منتشرشده، هم‌زمان با جنگ ۱۲ روزه، استقبال کاربران از ویدیوهای خبری و تحلیلی در پلتفرم‌های داخلی از جمله آپارات افزایش چشمگیری داشت. بازدید آپارات در روز آغاز جنگ ۲۸ درصد رشد کرد و ویدیوهای دسته‌ سیاسی، خبری و حوادث تا ۵۲ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته دیده شدند.

ویدیوی انهدام جنگنده F-35 که از شبکه خبر پخش شده بود، بیش از ۱.۵ میلیون بار در آپارات بازدید شد. تماشای زنده آپارات در این بازه زمانی با افزایش ۱۷۵ درصدی روبه‌رو شد.

خبرهای مرتبط

  • انجمن کسب‌وکارهای اینترنتی: اختلال‌های اینترنت، ۴۰۰ هزار کسب‌وکار را در معرض نابودی کامل قرار داده است

  • وزیر ارتباطات: اختلالات اینترنت ناشی از حملات خارجی است

  • حذف ایرانی‌ها از «گودریدز» / کاربران ایرانی؛ قربانیان قیچی فیلترینگ و تحریم

همچنین در حالی که رسانه‌های تلویزیونی بر اخبار جنگ متمرکز بودند، محتوای کودک در آپارات رشد ۴۰ درصدی را تجربه کرد.

۲۲۷۲۲۷





🔹"آخرین خبر" در روبیکا 🔹"آخرین خبر" در ایتا 🔹"آخرین خبر" در بله

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر