برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سراسری سال 1400

منبع
سنجش
بروزرسانی
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سراسری سال 1400

سنجش/ پيرو اطلاعيه‌ مورخ 99/12/09، به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسري سال 1400 در دوره هاي روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نيمه‌حضوري، مجازي، پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي، دانشگاه‌ پيام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌ و همچنين رشته هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي مي‌رساند که به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضياني که تا اين تاريخ (99/12/13) براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است که بتوانند تا روز شنبه مورخ 99/12/16 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمايند. متقاضيان ضرورت دارد که درمهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت نام و اصلاحيه مندرج در اطلاعيه مورخ 99/12/09  و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمايند.

ضمناً آن دسته از متقاضياني که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود اقدام نمايند.

لازم به يادآوري است که در تمامي تاريخ هاي اعلام شده توسط سازمان براي ثبت نام که به صورت رسمي از طريق درگاه سازمان و رسانه هاي جمعي اطلاع رساني شده و مي شود، هزينه اي بابت تأخير در ثبت نام وصول نشده و نخواهد شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar