نماد آخرین خبر

زن و شوهر «ساقی» دستگیر شدند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
زن و شوهر «ساقی» دستگیر شدند

ایسنا/رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک زن و شوهر قاچاقچی با بیش از 40 کیلوگرم تریاک خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت:‌ به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در شهر تهران از سوی یک زن و شوهر، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را دردستورکار خود قرار دادند.
وی افزود: اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران در دستورکار قرار گرفت تا اینکه پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد یک زوج جوان که از سوداگران سابقه‌دار مواد مخدر در پایتخت هستند؛ ضمن مراجعه به استان‌های جنوب شرقی کشور مبادرت به تهیه و انتقال موادمخدر به پایتخت کرده‌اند.  به دنبال این موضوع ماموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان، مخفیگاه و محل سکونت آنان را در یک خانه مسکونی در یکی از محلات شهر تهران شناسایی کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت مهمان صادر شد، اظهارکرد: در ادامه ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش، بامداد روز گذشته با رعایت موازین شرعی و قانونی ضمن ورود به مخفیگاه متهمان، آنان را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و در بازرسی از محل 40 کیلو و 300 گرم مخدر از نوع تریاک را نیز کشف و ضبط کردند.
باباپور با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل شده و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره