نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

دلیل فرود سخت پرواز تهران- کرمان چه بود؟

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
دلیل فرود سخت پرواز تهران- کرمان چه بود؟

خبرآنلاین/ جزییات فرود خبرساز پرواز تهران- کرمان چه بود؟
به گزارش خبرآنلاین، سرانجام پرواز ۱۰۵۵ تهران به کرمان روز پنجشنبه هنگام فرود در مقصد خبرساز شد زیرا در حالی که ساعت ۱۰ صبح امروز همه مسافران آن به سلامت فرودگاه را ترک کردند، از عصر، خبرهای رسانه های کشوری با عنوان «سانحه»به آن پرداختند.

ایرنا نوشت: برخی کاربران در فضای مجازی مدعی شده بودند که هنگام فرود، دُم این هواپیما به زمین اصابت کرده بود و هواپیما آسیب شدید دیده که بررسی های خبرنگار ایرنا نیز برخورد بخشی از دم با زمین را تایید کرد اما گفته شده آسیب آن شدید نبوده و جزیی بوده است.

در واقع این برخورد دم و نحوه فرودبه گونه ای نبوده که در فرود و توقف هواپیما خللی ایجاد کند یا برای مسافران مشکلی پیش بیاید بلکه هواپیما به سلامت به زمین نشسته و مسافران نیز فرودگاه را در سلامت کامل ترک کرده اند.

فرود سخت هواپیما در فرودگاه کرمان
مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان نیز امشب تایید کرد که برای هیچ کدام از مسافران موقع فرود مشکلی پیش نیامده و همه مسافران این پرواز به سلامت فرود گاه را ترک کردند.

علی جزینی زاده اما در باره علت موضوع تصریح کردکه هواپیما دچار «فرودنامتعارف» شده و تاکید کرد که برای بیان جزییات بیشتر فنی این ماجرا، کارشناسان و مراجع ذیصلاح باید بررسی و اعلام نظر کنند.

این در حالی است که یک مسئول دیگر استان کرمان در این زمینه در مصاحبه با ایرنا تایید کرد که بخشی از دم هواپیما هنگام فرود به زمین برخورد کرده اما دلایل و چرایی وقوع این رویداد هنگام فرود، نیاز به بررسی فنی بیشتر، صحبت با کادر پرواز و ارزیابی‌های تخصصی دارد که اعلام آن نیز در حیطه سازمان های متولی است.

وی البته تاکید کرد که آسیب ناشی از این رویداد جزیی بوده و خبر برخی رسانه ها مبنی بر آسیب شدید هواپیما تایید نمی‌شود.

شمار مسافران این پرواز ۶۶ نفر اعلام شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره