نماد آخرین خبر

مرگ تلخ جوان ۳۳ ساله در شاهین‌دژ

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مرگ تلخ جوان ۳۳ ساله در شاهین‌دژ

ایرنا/ مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: جوان ۳۳ ساله به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا، در زرینه‌رود شاهین‌دژ غرق شد.

حمید محبوبی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: خبر غرق شدن این جوان به همراه ۲ نفر دیگر در مسیر رودخانه زرینه رود (جیغاتی) کنار پل وحدت شاهین‌دژ به هلال احمر این شهرستان گزارش شد.
وی اضافه کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر شاهین دژ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و ۲ نفر آنها با کمک نیروهای مردمی از خطر مرگ نجات پیدا کرده بودند اما نفر سوم به علت جریان خروشان آب در رودخانه غرق شد.
مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: نجاتگران پس از جستجوی ۲ ساعته به پیکر فرد غرق شده دسترسی پیدا کرده و پس از خارج کردن از آب، مغروق فوتی را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.
وی شهروندان تا حد امکان از شنا در این رودخانه خودداری کنند و خطر غرق شدگی در رودخانه‌ها، سدها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.
زرینه‌رود با طول ۳۰۰ کیلومتر و با آبریز بیش از یک‌ هزار و ۱۰۰ کیلومتر یکی از طولانی‌ترین رودخانه‌های آذربایجان‌غربی است که از کوه‌های استان کردستان سرچشمه می‌گیرد و با گذر از شهرستان‌های میاندوآب و شاهین‌دژ به دریاچه ارومیه می‌ریزد.
شاهین‌دژ در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره