نماد آخرین خبر

بازداشت ۲ مامورنمای مسلح در تهرانسر

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بازداشت ۲ مامورنمای مسلح در تهرانسر

ایسنا/ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق مسلح که در پوشش مامور اقدام به سرقت و زورگیری از مردم کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این پرونده اظهارکرد: در جریان اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر گشت‌زنی‌های هدفمند خود را آغاز کرد که در جریان آن یکی از این تیم‌های گشتی در محدوده خیابان نفت شمالی، یک دستگاه خودروی پژو پارس با دو سرنشین را در حال پرسه زنی در آن منطقه مشاهده کرده و به آن مشکوک شدند که با استعلام پلاک خودرو متوجه سرقتی بودن آن شدند. در همین راستا نیز ماموران برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند و متهمان نیز به محض رویت خودروی گشت بلافاصله بدون توجه به دستورات پلیس متواری شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه تعقیب و گریز میان متهمان شروع و طرح مهار برای دستگیری آنان اجرا شد، گفت:‌ دقایقی بعد ماموران موفق به متوقف کردن خودروی متهمان شدند. آنان نیز خودرو را رها کرده و به صورت پیاده متواری شدند که ماموران متوجه مسلح بودن آن ها شدند و قبل از هرگونه اقدامی از سمت سارقان هر دو نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در جریان بازرسی اولیه از خودروی متهمان دو قبضه سلاح گرم، دو عدد بیسیم، تعداد زیادی آلات و ادوات سرقت و تعدادی مدارک شناسایی و هویتی مسروقه نیز کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان گفت: دو متهم که ۳۰ و ۳۲ سال سن داشتند، در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو، حمل سلاح گرم و چند مورد غصب عنوان پلیس اعتراف کردند. در ادامه با بررسی‌های بیشتر از سوی ماموران نیز مشخص شد که متهمان دارای سوابق متعدد سرقت بوده و قبلا بازها دستگیر و روانه زندان شده‌اند.  

قاسم پور از تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این افراد نیز همچنان ادامه دارد.
 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر