نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

لایو اینستاگرامی؛ انگیزه شلیک مرگبار به پسردایی

منبع
اعتماد
بروزرسانی
لایو اینستاگرامی؛ انگیزه شلیک مرگبار به پسردایی

اعتماد/ پسری که پسردایی‌اش را به خاطر یک لایو اینستاگرامی به قتل رسانده است، جزئیات این جنایت خونین را توضیح داد.

متهم که مردی جوان است وقتی فهمید پسردایی‌اش به نام ایلیا در یک دعوای اینستاگرامی به خانواده پدری او فحاشی کرده است، او را با شلیک گلوله کشت.

این قتل دو سال قبل اتفاق افتاد و ماموران در تحقیقاتی که انجام دادند متوجه شدند ایلیا به دست پسرعمه‌اش به نام ایمان کشته شده و ایمان بعد از قتل فرار کرده است. بررسی‌ها نشان داد این درگیری بین دو گروه از جوان‌ها اتفاق افتاده و منشأ آن کری‌خوانی در اینستاگرام بوده است. بعد از چند روز تحقیق و بررسی، ایمان در یک خانه‌باغ شناسایی و بازداشت شد.
او در تحقیقات به قتل پسردایی‌اش اعتراف کرد و گفت: ایلیا به خانواده پدری‌ام توهین کرده بود. البته من نمی‌خواستم او را بکشم و قصدم فقط دعوا بود. از کرده خودم پشیمان هستم.
با پایان بازپرسی و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
متهم در شعبه هشت دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت. در جلسه رسیدگی ابتدا اولیای دم در جایگاه قرار گرفتند و خواستار صدور حکم قصاص شدند. وقتی نوبت به ایمان رسید، او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: مدتی قبل از حادثه پسرعمویم حمید گفت در یک لایو اینستاگرامی با ایلیا که پسردایی من است، کری‌خوانی کرده و ایلیا فحش‌های ناجوری به خانواده پدری من داده و اصالت ما را زیر سوال برده است. این حرف‌ها آنقدر من را اذیت کرد و ناراحت شدم که نتوانستم جلوی خودم را بگیرم و با ایلیا بحث کردم.
متهم در ادامه گفت: درگیری من و ایلیا بالا گرفت اما ماجرا فقط در یک مرحله نبود. اولین بار اواخر اسفند ماه در شب چهارشنبه سوری مقابل خانه یکی از اقوام ایلیا درگیری رخ داد. بعد از آن هم چند بار با یکدیگر درگیری لفظی داشتیم تا اینکه حمید دوباره همراه تعدادی دیگر از اقوام سراغ ایلیا رفت. من هم راهی محل شدم. دو نفر از دوستان ایلیا نیز که آتش دعوا را روشن کرده بودند، آنجا حضور داشتند و اقدام به تیراندازی کردند. من هم برای دفاع از خودم و پسرعمویم گلوله‌ای شلیک کردم که ناخواسته به ایلیا برخورد کرد.

متهم گفت: ایلیا پسردایی من بود و او را دوست داشتم. هدفم اصلاً دعوا و درگیری نبود و از اتفاقی که افتاده است به شدت پشیمان هستم.

در ادامه سایر متهمان که ۱۵ نفر بودند در جایگاه حاضر شدند و از خود دفاع کردند. در پایان هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر