نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

واکنش سردار رادان به اتفاق زورگیری برای پیرزن اردبیلی

منبع
مهر
بروزرسانی
واکنش سردار رادان به اتفاق زورگیری برای پیرزن اردبیلی

مهر/ فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه هیچ جایی در کشور ما برای خودنمایی اراذل و اوباش وجود ندارد، به اتفاق تلخ برای پیرزن اردبیلی واکنش نشان داد.

سردار احمد رضا رادان فرمانده انتظامی کشور عصر امروز در سفر به استان ایلام، در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در خصوص قدرت نمایی اراذل و اوباش در فضای مجازی و جامعه دو حالت داریم، اظهار داشت: اگر اقدام مجرمانه توسط اراذل و اوباش انجام بگیرد ما به مردم قول دادیم که به حکم قانون اجازه هنجار شکنی به قانون شکنان را نخواهیم داد و هیچ جایی در کشور ما برای خودنمایی اراذل و اوباش وجود ندارد.
وی بیان کرد: بعضی افراد سارقین خشن هستند مثل آن اتفاقی که در اردبیل افتاد که خوشبختانه وضعیت هوشمندی ما در پایش سارقین و کشف سرقت‌ها به گونه‌ای رسیده که همین موضوع هم در کمتر از یک هفته کشف شد.
وی عنوان کرد: امیدواریم با مجازات‌های سنگینی که توسط قوه محترم قضائیه صورت می‌گیرد انشاالله بتوانیم شاهد این باشیم که هر کسی بداند هزینه جرمش جوری هست که صرفه نکند جرمی انجام دهد.
فرمانده کل انتظامی کشور افزود: شاهد کاهش وقوع در استان ایلام و در حوزه کشف هم شاهد افزایش کشف هستیم که این به این معنا است که هم سرقت کاهش پیدا کرده و هم آن سرقتی که انجام شده کشف آن افزایش پیدا کرده است.

سردار رادان اضافه کرد: در آینده و بعد از اربعین استان ایلام هم جزو استان‌هایی قرار خواهد گرفت که پابند الکترونیکی برای سارقینی که چهار فقره سرقت و محکومیت بالاتر دارند صورت بگیرد و قطعاً این هم اثر خواهد داشت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar