نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

جنگلبان کردستانی آسیب دیده از اطفای حریق درگذشت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جنگلبان کردستانی آسیب دیده از اطفای حریق درگذشت

ایرنا/ "اسماعیل کریمی" از جنگلبانان شهرستان کامیاران که هنگام اطفای حریق دچار آسیب شده بود، بامداد امروز چهارشنبه بر اثر شدت سوختگی در بیمارستان کوثر سنندج، درگذشت.

مرحوم اسماعیل کریمی روز دوشنبه اول مرداد، هنگام اطفای حریق در مراتع روستای کانی گشه کامیاران، دچار حادثه شد و به وسیله بالگرد اورژانس به بیمارستان کوثر سنندج اعزام شد اما به دلیل شدت سوختگی، بامداد امروز چهارشنبه جان خود را از دست داد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کامیاران هم در پیامی درگذشت شهادت گونه این نیروی منابع طبیعی را تسلیت گفت.

در پیام وریا رحیمی، مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کامیاران آمده است: شهادت جنگلبان شهید اسماعیل کریمی را به خانواده محترم، همکاران آن شهید، اهالی و دوستان روستای نجف آباد و مردم شهید پرور شهرستان کامیاران تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای آن شهید، غفران الهی و قرابت و آرامش ابدی در جوار خاصان و مقربان حضرت حق را خواستاریم و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمائیم.

آتش سوزی مراتع روستای کانی گشه کامیاران بر اثر بی احتیاطی و خاموش نکردن اتش توسط عامل انسانی به وقع پیوسته که در پی تلاش برای اطفای آن، مرحوم کریمی در محاصره آتش قرار گرفته و دچار ۱۰۰ درصد سوختگی می‌شود و بعد از ۲ روز بستری در بیمارستان کوثر سنندج، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در این آتش سوزی 20 هکتار از مراتع روستای کانی گشه کامیاران سوخت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره