نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

تعطیلی یا تغییر ساعات کار اداری در روزهای آینده؛ کدام استان‌ها تعطیل شدند؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
تعطیلی یا تغییر ساعات کار اداری در روزهای آینده؛ کدام استان‌ها تعطیل شدند؟

آخرین خبر/ طی روزهای گذشته گرمای بی سابقه هوا سبب تعطیلی یا تغییر ساعت کاری ادارات در برخی استان‌ها شده است، موضوعی که برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته بعد هم ادامه دارد.

تهران 

استانداری تهران اعلام کرد: در پی تداوم افزایش دما، ادارات دولتی استان تهران، فردا شنبه ششم مرداد ماه ساعت ١٢ تعطیل خواهند شد.

سیستان و بلوچستان

مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: ادارات و بانک‌های استان از ساعت ۶ صبح آغاز و با دو ساعت تعجیل راس ساعت ۱۱ به پایان می رسد.

استاندارى کرمان اعلام کرد: ساعت کارى دستگاه های اجرایی استان به جز دستگاه‌های کشیک و خدمات‌رسان، در روزهاى شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه مورخ ۶ ، ۷ و ۸ مردادماه ۱۴۰۳، از ساعت ۶ صبح لغایت ۱۱ اعلام مى‌شود.

خراسان رضوی

روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: فعالیت تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به جز مراکز درمانی و امدادی در روزهای ششم و هفته مردادماه از ساعت ۶ تا ١١ خواهد بود.

سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: به دلیل گرمای هوا و با هدف مدیریت مصرف برق، ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی استان فردا شنبه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ خواهد بود و خدمات‌رسانی دستگاه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۳ به‌صورت دورکاری است.‌

ساعت کاری ادارات و بانک‌های استان البرز کاهش یافت

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: ساعت کاری ادارات و بانکهای این استان فردا شنبه ششم مردادماه از ساعت ۶ تا ۱۱ پیش از ظهر خواهد بود.

کاهش ساعت اداری در قم

روابط عمومی استانداری قم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: ادارات این استان فردا شنبه ششم مردادماه تا ساعت ۱۲ فعالیت خواهند داشت.

فارس

 همه دستگاه‌های دولتی بغیر از بانک‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان روز یکشنبه ۷ مرداد در استان فارس تعطیل هستند. 

ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی استان (موسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها) از روز شنبه ۶ مرداد تا آخر هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است.

ساعت کاری ادارات بوشهر کاهش یافت 

بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، ساعت کاری ادارات استان بوشهر در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۶:۰۰ لغایت ۱۳:۰۰ خواهد بود.

استان مرکزی
ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند در روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۱۱ خواهد بود.

تغییر کار ساعت کار ادارات آذربایجان‌ غربی از شنبه
ساعات کار دستگاه های اجرایی، سازمان ها، موسسات، نهادهای عمومی غیردولتی، شهرداری ها، بانک ها، شرکت های بیمه ای و دانشگاه های سراسر استان در تاریخ های ۶ و۷ و ۸ مرداد ماه از ۶ صبح تا ۱۱ ظهر خواهد بود.

تغییر ساعت کار ادارات همدان 
استانداری همدان در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان هفته آینده ۲ ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.
تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانکهای استان از روز شنبه ۶ مرداد تا پنجشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز و با دو ساعت تعجیل در پایان کار، رأس ساعت یازده تعطیل شوند.

در حال تکمیل

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره