نماد آخرین خبر

مرد ۵۶ ساله‌ در رودخانه غرق شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مرد ۵۶ ساله‌ در رودخانه غرق شد

ایرنا/ رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: مرد ۵۶ ساله‌ در رودخانه روستای حصار زنجان غرق شد.

داریوش تقی‌لو افزود: در تماس با فوریت های اورژانس استان، یک مورد غرق شدگی در رودخانه روستای حصار از توابع زنجانرود زنجان گزارش شد.
وی اضافه کرد: به گفته شاهدان این مرد ۵۶ ساله که به همراه دخترش برای آب تنی به رودخانه رفته بود به علت عدم آشنایی به فنون شنا غرق شد ، بلافاصله پس از تماس با ۱۱۵ یک دستگاه آمبولانس از پایگاه حصار به محل حادثه اعزام شد.
رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: پس از ارزیابی اولیه این مرد فاقد علایم حیاتی بود هر چند عملیات احیای قلبی -ریوی در محل انجام گرفت اما تلاش ها برای احیای وی بی نتیجه بود.
وی اظهار کرد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده ای، به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان است.
تقی‌لو با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، افزود: مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده ای استان به میانگین هشت دقیقه در شهر و ۱۵ دقیقه در جاده رسیده است.
مورد یاد شده سومین غرق شدگی در سال جاری است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید

instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره