نماد آخرین خبر

کلاهبرداری عجیب در یک پمپ بنزین

منبع
ايران
بروزرسانی
کلاهبرداری عجیب در یک پمپ بنزین

ایران/ متصدی متخلف یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت در پایتخت که از طریق سرقت تراشه کارت سوخت مردم اقدام به قاچاق و فروش سوخت می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: پس از اطلاع پلیس از سرقت تراشه سوخت تعدادی از مراجعه‌کنندگان به این جایگاه سوختگیری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی پایتخت قرار گرفت. پس از بررسی‌های دقیق مشخص شد، متصدی جایگاه هنگام سوختگیری رانندگان اقدام به قطع ناگهانی نازل سوخت کرده سپس به بهانه اینکه کارت سوخت نیاز به تمیز شدن با الکل دارد در یک لحظه تراشه کارت سوخت را خارج و تراشه سوخته یا تراشه سیمکارت تلفن همراه را جایگزین آن می‌کرد.

وی ادامه داد: پس از این کار و با وارد کردن کارت سوخت به نازل از صاحب کارت رمز آن را نیز دریافت می‌کرد و بعد به بهانه اینکه کارت سوخت کار نمی‌کند و سوخته است آن را به صاحبش بر‌می‌گرداند و طرف نیز یا با کارت جایگاه یا کارت دیگری سوختگیری کرده و از محل خارج می‌شد.

متصدی متخلف نیز بعد از آن تراشه را وارد کارت دیگری که از قبل تهیه کرده بود، می‌کرد و بنزین موجود در کارت را خالی می‌کرد یا با نرخ آزاد می‌فروخت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری متهم از مردم خواست کارت سوخت خود را با الکل تمیز کرده و هنگام سوختگیری حتماً خودشان رمز کارت را وارد کرده و آن را در اختیار کسی قرار ندهند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره