نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

آزار و اذیت زن جوان توسط راننده شیطان‌صفت

منبع
تسنيم
بروزرسانی
آزار و اذیت زن جوان توسط راننده شیطان‌صفت

تسنیم/ مرد جوانی که در پوشش مسافرکش اقدام به آزار و اذیت زن جوان کرده بود، به دام قانون افتاد.

چندی قبل زن جوانی به یکی از کلانتری‌های تهران رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: در یکی از خیابان‌های تهران برای رفتن به خانه سوار بر یک خودروی عبوری پژو 206 شدم. در مسیر بودیم که ناگهان راننده یک دستمال آغشته به دارو روی صورتم گذاشت و بی‌هوش شدم. هنگامی که چشمانم را باز کردم پی بردم هدف آزار و اذیت قرار گرفتم.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادگاه کیفری یک استان تهران، مأموران خیلی زود وارد عمل شدند و در نخستین گام دوربین‌های مداربسته خیابان مورد نظر را هدف بازبینی قرار دادند که پلاک خودروی مورد نظر شناسایی شد.

تیم پلیسی در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده، هویت مرد شیطان‌صفت را شناسایی کردند و متوجه شدند که او در خانه‌ای در غرب استان تهران مخفی شده است که همین سرنخ کافی بود تا متهم در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرد.

مأموران پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقب‌های نامحسوس مرد شیطان‌صفت را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

متهم در جریان بازجویی‌های اولیه صراحتاً به جرم آزار و اذیت شیطانی زن جوان با شگرد مسافرکشی اعتراف کرد.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده به زندان اعزام شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar