نماد آخرین خبر

سردرگمی مردم شهر تهران برای اجرای طرح ترافیک و تعطیلی فردا

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
سردرگمی مردم شهر تهران برای اجرای طرح ترافیک و تعطیلی فردا

خبرآنلاین/ تهران فردا تعطیل است اما برقرار بودن یا نبودن طرح ترافیک در پایتخت سبب سردرگمی مردم شده است.

همزمان با افزایش گرمای کم سابقه در تهران، کاهش ساعت کار ادارات و بانک‌ها در دستور کار قرار گرفته است، طوری‌که بنابر اعلام قبلی فردا کلیه مراکز دولتی و بانک‌ها تعطیل شدند.
پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام کرد: در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود.

طرح ترافیک چه خبر؟
با توجه به تعطیلی کلیه مراکز دولتی و بانک‌ها خلوت بودن معابر تهران فردا یکشنبه دور از انتظار نیست، به همین دلیل اعلام شد طرح ترافیک فردا برقرار نیست. به گزارش رسانه‌ها شهرداری تهران اعلام کرد: با توجه اعلام تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز یکشنبه ( فردا) از سوی دولت، طرح ترافیک فردا اجرا نمی‌شود.
اما چیزی از انتشار این خبر نگذشته بود که انگار شهرداری تهران پشیمان شد و بلافاصله اعلام کرد روز یکشنبه طرح ترافیک برقرار است. در اطلاعیه‌ای نوشته شد: «در پی اعلام تعطیلی فردای مراکز دولتی و بانک‌ها از سوی هیات وزیران، اخباری مبنی بر عدم اجرای طرح ترافیک در پایتخت در روز یکشنبه منتشر شد که معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن تکذیب این خبر ، بر اجرای طرح ترافیک در روز هفتم مردادماه ۱۴۰۳ در پایتخت تاکید کرد.»

طی روزهای گذشته که ساعات کاری کارکنان دستخوش تغییر قرار گرفته است این چندمین بار است که اطلاع رسانی درباره ساعت کار و خدمات شهری اطلاع رسانی دقیق و درستی انجام نمی‌شود.

 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar