نماد آخرین خبر

سازمان ثبت اسناد: ۷ مرداد هیچ ازدواج و طلاقی در کشور ثبت نمی‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سازمان ثبت اسناد: ۷ مرداد هیچ ازدواج و طلاقی در کشور ثبت نمی‌شود

ایرنا/ معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ در سراسر کشور تعطیل هستند.

سید صادق سعادتیان اظهار داشت: در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، به تبعیت از تعطیلی همه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌های سراسر کشور در روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳، دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق نیز در سراسر کشور تعطیل هستند.
پیش از این نیز معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از تعطیلی همه واحدهای قضایی و اداری قوه قضاییه در سراسر کشور در روز یکشنبه ۷ مرداد ماه خبر داد.
همچنین براساس اعلام کانون سردفتران و دفتریاران، با توجه به تعطیلی همه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور، دفاتر اسناد رسمی نیز تعطیل خواهند بود همچنین تاکید می‌شود براساس هماهنگی به عمل آمده با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سامانه ثبت الکترونیک اسناد در دفاتر اسناد رسمی در روزهای تعطیل اعلام شده خارج از دسترس خواهد بود.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود همچنین ساعت کاری همه مراکز دولتی امروز شنبه ۶ مرداد نیز تا ساعت ۱۰ تعیین شده بود.
 
 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar