نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

نتایج آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲ منتشر شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نتایج آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲ منتشر شد

ایرنا/ کارنامه داوطلبان آزمون سردفتری اسناد رسمی - سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار گرفت.

آزمون سردفتری اسناد رسمی در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد و نتایج آزمون شرکت‌کنندگان در این آزمون، امروز ۹ مردادماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است.

شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان ملی سنجش و پس از وارد کردن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و کد ملی یا شماره داوطلبی،‌ نام، نام خانوادگی، کد ملی و سال تولد، کارنامه آزمون خود را مشاهده کنند.

بنا به اعلام سازمان ملی سنجش، پذیرفته‌شدگان پس از مشاهده کارنامه و در صورت قبولی در آزمون لازم است به نکات زیر توجه کنند:
مراحل و نحوه انجام تشکیل پرونده برای پذیرفته‌شدگان از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نشانی www.ssaa.ir اعلام خواهد شد.
قبولی در این آزمون صرفاً به معنای کسب حداقل امتیاز علمی لازم برای طی کردن دیگر مراحل از جمله استعلامات و اختبار بوده و قبول قطعی تلقی نمی‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره