نماد آخرین خبر

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

ایسنا/ رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک عادی و پرحجم در محورهای سوادکوه، کندوان و هراز خبر داد و تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم ترددها اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی در محورهای ارتباطی استان با هدف تسهیل در تردد خودرویی، در دستور کار قرار می‌گیرد.

یدالله جهان‌تاب امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر تردد عادی و روان اما پر حجم خودروها در جاده‌های در جریان است، گفت: معمولا به‌منظور تسهیل در تردد خودروها در پایان هفته‌ محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ مرداد ماه از جاده‌های شمال، گفتت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کندوان ممنوع است.

جهان‌تاب با بیان اینکه فردا محور کندوان یک‌طرفه می‌شود، تصریح کرد: از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۲ مردادماه از ابتدای آزادراه تهران_شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس و از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: با تخلیه بار ترافیکی، از ساعت ۱۷ مسیر شمال به جنوب از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه شده که در صورت کم بودن حجم ترافیک محور، طرح یک‌طرفه متوقف خواهد شد. 

رئیس پلیس راه مازندران، از ممنوعیت تردد تریلی از محور هراز یاد کرد و افزود: درصورت افزایش حجم ترافیک محدودیت یک‌طرفه مقطعی طی روز جمعه ۱۲ مردادماه از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس اجرا می‌شود.

جهان‌تاب با اشاره به رگبارهای پراکنده و کاهش دید در ارتفاعات مازندران، گفت: شهروندان به هشدارهای پلیس توجه کرده و از ترددهای غیرضروری در کوهستان‌های مازندران خودداری کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره