نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون دستیاری فراهم شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون دستیاری فراهم شد

ایسنا/مهلت انتخاب رشته داوطلبان پنجاه و یکمین آزمون دستیاری مجدد از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی فراهم شد.

مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد؛ آخرین تمدید زمان انتخاب رشته محل و ویرایش در پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از شنبه ۱۳ مرداد تا ظهر روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در سایت این مرکز فعال خواهد شد.
پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد و ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر در پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی به رقابت پرداختند.
پس از اعلام کلید اولیه و رسیدگی به اعتراضات داوطلبان، کلید نهایی آزمون ۲۲ خردادماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد. پس از آن کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی سه شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ منتشر شد.

از زمان اعلام کارنامه داوطلبان نسبت به سوالات اعتراضاتی داشته اند که با دستور معاون آموزشی وزارت بهداشت مقرر شد که سوالات مجدد مورد بررسی قرار گیرد.
معاونت آموزشی وزارت بهداشت در این زمینه تاکید کرد؛ با عنایت به اعتراض تعدادی از داوطلبان آزمون دستیاری ۵۱ به برخسی سوالات این آزمون، معاون آموزشی وزارت بهداشت دستور داد کارگروه علمی ویژه جهت بررسی و رسیدگی مجدد به اعتراض سوالات آزمون دستیاری تشکیل گردد .

 پس از دستور معاون آموزشی وزارت بهداشت این کارگروه تشکیل و در حال بررسی دقیق آن ها می باشد . هر گونه تغییر با مستندات علمی و پس از تایید کارگروه در کارنامه ی داوطلبان اعمال و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.org  اعلام می شود. 

در خصوص آخرین تمدید زمان انتخاب رشته محل و ویرایش در پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی به اطالع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل در آزمون پذیرش دستیار تخصصی می رساند: انتخاب رشته محل و ویرایش از روز شنبه ۱۳ /۵/ ۱۴۰۳ لغایت ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۵ /۵ /۱۴۰۳ بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی فعال خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره