نماد آخرین خبر

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مرز‌های جنوب شرق

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مرز‌های جنوب شرق

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده مرزبانی فراجا از درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار و قاچاقچیان مسلح و کشف ۷۳۵ کیلوگرم انواع مواد افیونی در منطقه مرزی سراوان خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی بر حوزه استحفاظی، از قصد قاچاقچیان و اشرار مسلح مبنی بر انتقال مواد مخدر به مرز‌های جنوب شرق کشور مطلع و بلافاصله با اخذ تجهیزات عملیاتی به محل شناسایی شده اعزام شدند.

وی افزود: مرزبانان پس از حضور در منطقه با انجام کمین هدفمند، قاچاقچیان و اشرار مسلح را مشاهده که متعاقب آن با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند و در این درگیری مسلحانه متجاوزان ضمن شکست عملیاتی زمین گیر و دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات، موفق شدند در بررسی محل درگیری مقدار ۷۳۵ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل ۴۶۵ کیلوگرم تریاک، ۲۷۰ کیلوگرم حشیش، یک دستگاه بیسیم دستی، یک قبضه سلاح، چهار عدد خشاب مربوطه و ۸۱ عدد فشنگ جنگی کلاش کشف کنند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این عملیات ۲ سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شده است، خاطرنشان کرد: مرزبانان و مرزنشینان با حضور در مرزها، از تجاوز بیگانگان و ورود مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان و نوجوانان در کشور است، جلوگیری خواهند کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره