نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

قاتل «آی‌نور» به محل جنایت برگشت

منبع
همشهري
بروزرسانی
قاتل «آی‌نور» به محل جنایت برگشت

همشهری/ صحنه قتل آی‌نور کوچولو بار دیگر تکرار شد، اما نه در خفا و مخفیانه، بلکه در برابر دادستان، بازپرس ویژه و کارآگاهان پلیس آگاهی الیگودرز.  زن همسایه‌ که با انگیزه سرقت طلاهای دختربچه 2ساله او را به قتل رسانده بود  با انتقال به محل حادثه صحنه جنایت را بازسازی کرد.

حدود ساعت 6صبح دیروز درحالی‌که بسیاری از مردم روستای ده‌سفید از توابع شهرستان الیگودرز در خواب بودند، خودروهای پلیس و بازسازی صحنه جرم وارد روستا شدند تا صحنه قتلی که از چند روز پیش اهالی ده‌سفید را شوکه کرده بود، بازسازی شود. عامل اصلی این جنایت هولناک زنی میانسال است که همراه خانواده‌اش در همسایگی خانه پدری آی‌نور(مقتول) زندگی می‌‌کرد. در میان معدود افرادی که در آن موقع صبح برای دیدن بازسازی صحنه قتل آمده بودند، پدر آی‌نور هم حضور داشت. او به همشهری می‌گوید: صبح دیروز زن همسایه و عروسش به خانه‌شان، جایی که دخترم را در آنجا به قتل رسانده بودند منتقل شدند تا توضیح دهند که چطور آی‌نور را کشته و بعد جسدش را به چاه فاضلابی که وسط حیاط‌شان بود انداخته‌اند.
او ادامه می‌دهد: من نمی‌توانستم این صحنه را ببینم. هنوز هم نمی‌دانم که همسایه‌ ما که وضعیت مالی بدی هم نداشته، چطوردخترم را به قتل رسانده‌است. پدر‌ آی‌نور می‌گوید: همسایه‌ ما مردی است کشاورز و دامدار. او 4پسر دارد که یکی از آنها با اینکه ازدواج کرده، همراه همسرش با آنها زندگی می‌کند. من آنها را از کودکی می‌شناسم. دست‌شان به دهن‌شان می‌رسد و نیازی به طلاهای دخترم نداشتند. دوست دارم که با آنها صحبت کنم و از آنها بپرسم که به چه دلیل این بلا را سر ما آوردند.
پدر آی‌نور در ادامه می‌گوید:‌ 18مرداد که دخترم گم شد، خانواده همسایه پا‌به‌پای ما دنبال او می‌گشتند. غافل از اینکه همان روز، زن همسایه دخترم را مقابل خانه ما دیده و با ترفندی به خانه‌شان کشانده و به قتل رسانده تا به‌گفته خودش، طلاهای او را سرقت کند. بعد هم2 روز جسد آی‌نور را در انبار کاه مخفی کرده و در نهایت به داخل چاه فاضلاب وسط حیاط ‌شان انداخته است. ظاهرا عروسش هم در مخفی کردن جسد دخترم همدست او بوده و به همین دلیل بازداشت شده است. حالا هم تنها درخواست من، مجازات عاملان قتل دخترم است.

متهمان تازه
روز گذشته، پس از بازسازی صحنه قتل آی‌نور کوچولو، دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز گفت: زن همسایه که قاتل اصلی و عروسش که متهم ردیف دوم پرونده است، پس از انتقال به محل جرم، صحنه قتل و انداختن پیکر آی‌نور به چاه را بازسازی کردند. جعفر گودرزی ادامه داد: آنها اظهاراتی مطرح کرده‌اند که با هم تناقض دارد. با این حال زن قاتل به خفه کردن و انتقال پیکر آی‌نور به داخل چاه فاضلاب با یک فرغون اقرار کرده‌است. حالا هم علاوه بر عروسش، 2 پسر خانواده قاتل نیز در بازجویی‌های جدید در مظان اتهام قرار گرفته‌اند و تحقیقات ادامه دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره