نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

مالباخته: سارقان مسلح ناگهان به خانه‌ام حمله کردند

منبع
اعتماد
بروزرسانی
مالباخته: سارقان مسلح ناگهان به خانه‌ام حمله کردند

اعتماد/ اعضای باند سرقت مسلحانه که در سه استان کشور اقدام به سرقت‌ از خانه‌ها کرده بودند، دستگیر شدند و تحقیقات از آنها در جریان است. در ادامه گفت‌وگوی سایت جنایی با یکی از مال‌باختگان را بخوانید.

*خانه شما کجاست و چگونه سرقت شد؟

من کرج زندگی می‌کنم. ۲۳ اردیبهشت‌ماه امسال ساعت ۱۰ و ربع به خانه ما حمله شد و در حالی که من و خانواده‌ام حضور داشتیم، به صورت مسلحانه سرقت کردند.

*سرقت چطور اتفاق افتاد؟
آن‌موقع من حمام بودم. ناگهان صدای همسر و بچه‌هایم را شنیدم. سرم را بیرون آوردم تا ببینم چه خبر است که دیدم چند نفر در خانه هستند و یک نفر هم با اسلحه کلاشینکف سراغ من آمد.

*چقدر از شما سرقت کردند؟
بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان.

*مدت سرقت چقدر بود؟
بین ۷ تا ۱۰ دقیقه طول کشید.

*چطور از خانه شما رفتند؟
ساختمانی که ما در آن زندگی می‌کنیم یک ساختمان خانوادگی است و برادرم طبقه بالای ما زندگی می‌کند. وقتی سروصدا را شنید آمد پایین تا ببیند چه خبر است. سارقان او را هم داخل کشیدند و بعد خانواده‌اش متوجه ماجرا شدند و سارقان در این شرایط به سرعت کارشان را جمع و فرار کردند.

*چطور تا پشت در آپارتمان شما آمده بودند؟
در ورودی را با تالیور شکسته بودند.

*خانواده برادرتان به پلیس خبر دادند؟

نه، زن‌ برادرم وقتی فهمید چه اتفاقی افتاده در ساختمان‌شان را بست و شروع به داد و فریاد و کمک خواستن کرد. آن‌موقع بود که سارقان ترسیدند و فرار کردند. من خودم با پلیس تماس گرفتم و ماجرا را شرح دادم.

*آیا آنها را شناسایی کرده‌اید؟
بله، آنها را دیدم و شناسایی کردم اما این لباس‌های زندان تن‌شان نبود و سر و صورتشان را کامل پوشانده بودند و تعدادشان هم کمتر بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar