نماد آخرین خبر

سرقت میلیاردی ۲ زن از یک آشنا

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سرقت میلیاردی ۲ زن از یک آشنا

ایسنا/رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق زن جوان که با شگرد بی‌هوشی ۱۰ میلیارد ریال طلاجات یک شهروند را ربوده بودند، خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواخر مردادماه امسال، یکی از شهروندان تهرانی با مراجعه به اداره پنجم پلیس آگاهی، شکایتی مبنی بر سرقت طلاجاتش به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط دو زن آشنا را مطرح کرد. شاکی ادعا کرد که یکی از این زنان با وی رابطه خانوادگی داشته و با بهانه دیدار، او را به پارکی در غرب تهران دعوت کرده و با دادن آبمیوه مسموم، شاکی را بیهوش کرده و به همراه همدستش اقدام به سرقت طلاجات وی کرده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت:‌ با توجه به حساسیت موضوع، تیم مبارزه با سرقت‌های به عنف اداره پنجم پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرد. پس از بررسی‌های دقیق و اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی کنند. در نهایت، در یک عملیات ضربتی و با هماهنگی مقام قضائی، هر دو متهم در ترمینال جنوب تهران هنگام تلاش برای فرار به سمت جنوب کشور دستگیر شدند.

وی با اشاره به انتقال دو متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان که دارای سوابق متعددی هستند، در ابتدا اتهامات وارده را انکار ‌کردند اما در نهایت با ارائه دلایل و شواهد محکم، لب به اعتراف بازکرده و به سرقت طلاجات شاکی به شیوه بیهوشی معترف شدند. همچنین متهمان عنوان کردند که طلاهای سرقتی را به یک دلال دلار و سکه در میدان فردوسی فروخته‌اند که اقدامات برای دستگیری این فرد در دستورکار ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.


رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای  تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره پنجم  قرار گرفتند، گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده درحال انجام است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره