نماد آخرین خبر

قصاص، مجازات عامل قتل مقابل باشگاه ورزشی

منبع
اعتماد
بروزرسانی
قصاص، مجازات عامل قتل مقابل باشگاه ورزشی

اعتماد/ پسر جوانی که بعد از ارتکاب قتل مدعی شده بود از ترس شاکیان برادرش با خود چاقو حمل کرده بود، حالا خودش هم به قصاص محکوم شد.

متهم که مردی ورزشکار است یک سال قبل هم‌باشگاهی‌اش را به خاطر چپ کردن یک موتور به قتل رساند.
یک سال قبل بود که خبر درگیری خونینی به ماموران داده شد. مرد مجروح ساعاتی بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد. تحقیقات پلیس نشان داد مقتول مسعود نام داشت و توسط هم‌باشگاهی‌اش صفا با چاقو به قتل رسیده است.
وقتی پلیس برای بازداشت صفا رفت مشخص شد او فرار کرده است. چند روز بعد ماموران صفا را بازداشت کردند. او به قتل اعتراف کرد اما مدعی شد قصدی برای کشتن مقتول نداشت.
با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند. سپس مادر مقتول به عنوان ولی دم درخواست قصاص کرد و گفت حاضر به گذشت نیست. در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: قصد کشتن مسعود را نداشتم و همه چیز یک اتفاق بود.
متهم گفت: چند روز قبل از حادثه موتورم را در پارکینگ باشگاه پارک کرده بودم. وقتی برگشتم دیدم موتور به زمین افتاده است. موتور را بلند کردم. کمی آسیب دیده بود. هم‌باشگاهی‌هایم گفتند مسعود این کار را کرده است. روز حادثه وقتی مسعود را دیدم به او گفتم چرا موتورم را زمین انداخته و گلایه کردم اما مسعود پرخاشگری کرد و ما درگیر شدیم. این در حالی بود که دوستانش هم به کمکش آمدند. وقتی مسعود خواست من را بزند، چاقو کشیدم تا بترسد و عقب برود. در همین حین چاقو به گردنش برخورد کرد.
متهم درباره اینکه چرا چاقو زده است گفت: برادرم به جرم قتل در زندان است. من به خاطر ترس از شاکیان او همیشه چاقو همراه خودم می‌بردم، چون می‌ترسیدم به من حمله کنند.

بعد از پایان جلسه دادگاه هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره