نماد آخرین خبر

خبری خوش برای مدال آوران مهارت

منبع
تسنيم
بروزرسانی
خبری خوش برای مدال آوران مهارت

تسنیم/ یگیری سه ساله سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نتیجه داد و شرایط ادامه تحصیل مدال آوران مسابقات ملی و بین المللی مهارت فراهم شد.
علی حسین شهریور، معاون پژوهش برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور خبر داد: شرایط جدید پذیرش بدون آزمون مدال آوران مسابقات ملی و جهانی مهارت در دانشگاه‌ها توسط وزارت علوم تعیین و به دانشگاهها ابلاغ شد.

 وی ادامه داد: دارنـدگان مدال طلا، نقره، برنز و مدالیون برتری، مسابقات جهانی مهارت و دارنـدگان مـدال طلای مسابقات ملی مهارت، می‌توانند بدون شـرکت در آزمون ورودی سازمان ملی سنجش و ارزشـیابی نظـام آموزش کشور، بـا ارائه معرفی نـامه ازسوی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور و پس از موافقت دانشگاه پذیرنده، در دوره تحصیلی بالاتر پذیرفته شوند.

شهریور گفت: ادامه تحصیل فقط در رشته های مرتبط با زمینه برگزیدگی متقاضی در مسابقات امکانپذیر است.پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و فقط برای یک بار امکانپذیر است.پذیرش متقاضـیان در دوره روزانه به صورت رایگان و در سایر دوره ها بر اساس مصوبه هیئت امنای دانشگاه انجام می شود.برگزیدگی در هر دوره تحصیلی فقط برای ورود به دوره تحصیلی بعدی قابل استفاده است.


به گزارش تسنیم،  چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی مهارت با حضور 18رقابت کننده ایران در 15رشته از 15تا 26شهریور ماه در فرانسه برگزار می شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره