نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

ابعاد جدید از پرونده مرگ در قفس توری!

منبع
خراسان
بروزرسانی
ابعاد جدید از پرونده مرگ در قفس توری!

خراسان/با انجام تحقیقات بیشتر در پرونده مرگ دختر رزمی‏کار، ابعاد جدیدی از این ماجرای تکان‎دهنده در حالی فاش شد که مالک باشگاه نیز در برابر اتهامات قضایی قرارگرفت و روانه زندان شد.

ادامه تحقیقات قضایی در پرونده مرگ دختری در یک باشگاه هنرهای رزمی غیرقانونی نشان داد که دختر جوان از مدتی قبل با «شهروز»(متهم پرونده جنایی)آشنا شده بود و با یکدیگر در این باشگاه مبارزه می کردند. دختر مذکور که در فضای مجازی فعالیت می کرد، فیلم و تصاویری از مبارزات رزمی خود را برای دنبال‎کنندگانش به نمایش می گذاشت که بررسی محتویات گوشی تلفن وی، ابعاد دیگری از این ماجرای تکان دهنده را فاش کرد. این بلاگر هنرهای رزمی بیش از 5هزارو500 دنبال‎کننده داشت و چند روز قبل از مرگ نیز فیلمی از مبارزه خود با پسر جوان را در فضای مجازی منتشر کرده بود.

در همین حال واکاوی قاضی دکتر صادق صفری در این پرونده که رنگ جنایی دارد، نشان داد: مالک باشگاه ورزشی نیز با وجود تخلفات صنفی، برخی نکات قانونی را هم رعایت نکرده است.بنابراین وی روز گذشته به خاطر پیگیری نکردن وضعیت مخاطره آمیز در باشگاه مذکور ،از سوی مقام قضایی تفهیم اتهام و با قرار وثیقه 3میلیارد تومانی روانه زندان شد

.گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است:طبق نظر کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی،باشگاه مذکور مجوز قانونی برای فعالیت نداشت و به همین دلیل نیز تا زمان رسیدگی به تخلفات صنفی پلمب شد.

در خور یادآوری است:بیست و نهم مرداد  دختر22 ساله ای به نام «سارا» هنگام مبارزه رزمی با پسری جوان در یکی از باشگاه های غیرمجاز هنرهای رزمی دچار ضربه مغزی شد و 4روز بعد در مرکز درمانی جان سپرد. به دنبال مرگ این دختر جوان و با دستور ویژه قاضی دکتر صادق صفری (قاضی ویژه قتل عمد مشهد)پسر 23 ساله ای به نام«شهروز» دستگیر شد و به مبارزه خود با دختر جوان در قفس توری باشگاه اعتراف کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره