نماد آخرین خبر

جاده چالوس تا ساعت ۲۲ امشب یکطرفه است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
 جاده چالوس تا ساعت ۲۲ امشب یکطرفه است

ایرنا/  جانشین پلیس راه فراجا گفت: باتوجه به حجم بالای ترافیک جاده چالوس که از ساعت ۱۲ امروز یکطرفه شده بود تا ساعت ۲۲ با هدف تخلیه بار ترافیکی یکطرفه خواهد بود.
سرهنگ سیاوش محبی شامگاه یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شاهد ترافیک پر حجم درنقاط مختلف کشور به ویژه محورهای منتهی به خراسان رضوی و استانهای شمالی کشور هستیم.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک سایر محورها، توضیح داد: ترافیک جاده هراز در هر دو سمت جنوب به شمال و شمال به جنوب پر حجم است و برای بازگشایی ترافیک به صورت مقطعی اعمال محدودیت می شود و این محدودیت ها برای زمان طولانی اعمال نمی شود.

جانشین پلیس راه فراجا یادآور شد: تعطیلات پایانی شهریور ماه و دهه آخر ماه صفر دلیل ایجاد ترافیک پر حجم به طرف استانهای زیارتی، گردشگری و شمالی است.


محبی ادامه داد: ماموران پلیس راهور با آمادگی صددرصدی برتردد خودروها در محورها نظارت دارند.

وی بیان کرد: برای امشب و تعطیلات پیش رو تمهدیاتی اندیشیده شده و محدودیت هایی ایجاد خواهد شد و در این راستا در جاده های منتهی به خراسان رضوی و جاده هایی که محل پیاده روی زائران هست ،تردد وسایل نقلیه ممنوع شده تا زائران و سایر مسافران سفری ایمن داشته باشند.

جانشین پلیس راهور به رانندگان توصیه کرد: برای شروع سفر رانندگان مدیریت سفر داشته باشند و عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد نداشته باشند و از سرعت وسبقت غیر مجاز انحراف به چپ که از مهمترین علل وقوع تصادفات مرگبار در جاده ها بوده و هست پرهیز کنند.

محبی ادامه داد: رانندگان باید درطول مسیر به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند و با توجه به شریط خوب آب و هوایی در محل های ایمن و پارکینگ‌ها توقف و استراحت کنند.

وی بیان کرد: تاکنون حادثه و سانحه ای گزارش نشده و ترافیک پرحجم در محورهای مواصلاتی منتهی به استانهای شمالی و خراسان رضوی در جریان است.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره