نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

فرانسه در شوک؛ محاکمه مردی که اجازه داده بود ۸۰ غریبه به زنش تجاوز کنند

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
فرانسه در شوک؛ محاکمه مردی که اجازه داده بود ۸۰ غریبه به زنش تجاوز کنند

خبرآنلاین/ مردی که گفته می‌شود برای بیش از یک دهه به همسرش مواد و قرص می‌داده تا بیش از مرد ۸۰ غریبه به او تجاوز کنند در دادگاهی در فرانسه محاکمه می‌شود.
به گزارش خبرآنلاین، این پرونده که افکار عمومی در فرانسه را شوکه کرده به ماجرای مردی۷۱ ساله به نام دومنیک مربوط می‌شود که در بیش از ۱۰ سال قرص‌های خواب‌آور و داروهای ضد اضطراب را خرد می‌کرده و در شراب همسرش می‌ریخته است.

در نوامبر ۲۰۲۰ این مرد در حالی که مشغول فیلمبرداری از دامن زنان در یک سوپرمارکت بود از سوی نگهبان آنجا دستگیر و تحویل پلیس داده شد. پس از آن پلیس یک درایو یو اس بی متصل به رایانه این مرد یافت که در آن بیش از ۲ هزار تصویر و فیلم از همسرش در حالی که به او تجاوز می‌شد، ذخیره شده بود. بر اساس گزارش پلیس این زن تقریبا ۱۰۰ بار مورد تجاوز مردهای غریبه قرار گرفته در حالی که خود او خواب و بیهوش بوده است.

یورونیوز نوشت: وکیل دومنیک می‌گوید او از زمان دستگیری اعتراف کرده که مجرم بوده است. او پذیرفته که در این مدت همسر خود را می‌خوابانده و از رابطه جنسی مردان دیگر با زنش فیلمبرداری می‌کرده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این زن تنها در یک سال ۴۵۰ قرص خواب آور دریافت کرده است.


در این پرونده تاکنون ۵۰ مرد دیگر نیز دستگیر و قرار است در دادگاه محاکمه شوند. این افراد شامل پرستار، روزنامه‌نگار، افسر پلیس، نگهبان زندان، سرباز، آتش‌نشان و کارمندان دولتی هستند. این افراد در سنین مختلفی هستند و از ۲۶ تا ۷۳ ساله در بیان آنها دیده می‌شود.

چندین نفر از متهمان اتهامات خود را رد کرده و به پلیس گفته‌اند که نمی‌دانستند که دومنیک همسرش را فریب می‌داده است. ماموران پلیس هنوز نتوانسته‌اند بیش از ۳۰ مرد دیگری را که به این زن تجاوز کرده و در این فیلم‌ها حضور دارند را شناسایی کنند.

بازرسان می‌گوید این زن هیچ گونه تجاوز جنسی را به یاد نمی‌آورد و از شنیدن این اخبار ناراحت و آزرده خاطر شده است. بازرسان گفته‌اند که او هر بار تقریبا به حالت کما دارو دریافت می‌کرده است.

این زن در اثر مصرف داروها همیشه احساس خستگی داشته و همراه با همسرش همواره نزد پزشک می‌رفته است. سه فرزند و اطرفیان این زن نگران بودند که او به بیماری آلزایمر مبتلا شده باشد. این زن و مرد از یکدیگر طلاق گرفته‌اند.

دومنیک همچنین متهم است که در سال ۱۹۹۱ به یک مشاور املاک ۲۳ ساله در پاریس تجاوز و سپس او را به قتل رسانده است. در آن سال زنی جوان به نام سوفی مواد مخدر مصرف کرده و سپس مورد تجاوز قرار گرفت و در نهایت هم به قتل رسید. پلیس گفته DNA استراج شده از خون دومنیک با آنچه در آن زمان در محل قتل سوفی پیدا شده بود مطابقت دارد.

انتظار می‌رود محاکمه دومنیک ۷۱ ساله و ۵۰ متهم دیگر چهار ماه طول بکشد و در صورتی که آنها در این پرونده در اتهام مربوط به تجاوز جنسی محکوم شناخته شوند با ۲۰ سال زندان رو به رو خواهند شد.


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره