نماد آخرین خبر

درگیری و تیراندازی در اطراف بیمارستانی در بندر ترکمن

منبع
تسنيم
بروزرسانی
درگیری و تیراندازی در اطراف بیمارستانی در بندر ترکمن

تسنیم/روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) بندر ترکمن از وقوع درگیری و تیراندازی در اطراف این بیمارستان خبر داد و تأکید کرد با وجود فضای پرتنش، بیمار سریعاً به مرکز فوق تخصصی اعزام شد.

روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره)  شهرستان بندر ترکمن در اطلاعیه‌ای از وقوع درگیری و تیراندازی در اطراف این بیمارستان خبر داد.
هرچند در اطلاعیه این بیمارستان درباره چرایی و چگونگی این درگیری و تیراندازی توضیحی داده نشده است اما تأکید شده که اقدامات لازم برای اعزام بیمار به مرکز فوق تخصصی در کوتاهترین زمان صورت گرفت.
با توضیحات کوتاه و پر از ابهام روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بندر ترکمن، باید منتظر اعلام نظر دستگاه‌های مرتبط انتظامی و امنیتی بود. 
روابط عمومی این بیمارستان در اطلاعیه خود آورده است: احتراماً در پی انتشار اخبار درگیری و تیراندازی در اطراف بیمارستان، ضمن تشکر از برادران نیروی انتظامی جهت مداخله به‌هنگام اعلام می‌گردد، مورد اعلامی طی مداخله فوری تیم تخصصی در جهت حفظ و پایداری وضعیت بیمار، علی‌رغم فضای پرتنش انجام و بیمار سریعا به مرکز فوق‌تخصصی به همراه تیم مجرب جهت ادامه درمان اعزام گردید. امید است با مداخله و پیگیری مقامات انتظامی و دادستان انقلابی شهرستان شاهد کاهش موارد این‌چنینی باشیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره