نماد آخرین خبر

غرق شدن سه نفر هنگام شنا در آب‌های شرق گیلان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
غرق شدن سه نفر هنگام شنا در آب‌های شرق گیلان

ایرنا/ فرمانده انتظامی شهرستان رودسر واقع در شرق گیلان از غرق شدن سه نفر هنگام شنا در دریای بخش‌های چابکسر و کلاچای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی روز جمعه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق ‌شدن افرادی در سواحل بخش‌های کلاچای و چابکسر شهرستان رودسر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی صورت گرفته شده مشخص شد، یک نوجوان ۱۶ ساله و یک مرد ۳۷ ساله به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در مناطق شنا ممنوع ساحل کلاچای غرق شده‌اند و تلاش تیم‌های امدادی برای نجات آنها موثر واقع نشد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر بیان کرد: در حادثه‌ای دیگر مردی ۴۸ ساله که برای نجات جان کودکی ۱۱ ساله وارد دریا در بخش چابکسر شده بود به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا غرق شد و با تلاش تیم‌های امدادی برای نجات جان آنان سرانجام کودک ۱۱ ساله نجات یافت و متاسفانه تلاش تیم‌های امدادی برای نجات مرد ۴۸ ساله موثر واقع نشد.
سرهنگ جوانمردی در پایان ضمن ابراز تاسف از این حوادث دلخراش بر رعایت نکات ایمنی و شنا در محدوده مجاز و عدم ورود به دریا در مناطق شنا ممنوع تاکید کرد.

رفع تعرض بیش از ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی در گیلان
بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس پیشگیری انتظامی گیلان از رفع تعرض بیش از ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی در پنج ماهه امسال در گیلان خبر داد.
سرهنگ محمد حجتی اظهار کرد: حفظ حقوق عامه، خدمت رسانی و توزیع عادلانه ثروت ملی مستلزم نگهداری صحیح و صیانت آن در تمامی عرصه هاست.
وی در تشریح اقدامات یگان حفاظت سازمان امور اراضی استان گیلان در پنج ماهه نخست سال ضمن اشاره به ۲۴ مورد اجرای احکام قضایی رفع تعرض، گفت: در این راستا تعداد ۲۴ فقره توقف عملیات ساخت و ساز و ۴۶ فقره قلع و قمع با حضور نماینده دادستان صورت گرفته و بیش از ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی رفع تعرض شد.
رئیس پلیس پیشگیری انتظامی گیلان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره