نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

دادستان کل: جریحه‌دار کردن عفت عمومی در ملأعام قابل تعقیب است

منبع
ميزان
بروزرسانی
دادستان کل: جریحه‌دار کردن عفت عمومی در ملأعام قابل تعقیب است

میزان/ دادستان کل کشور با اشاره به اتفاقات و ناهنجاری‌های رخ داده در برخی از اماکن و مراکز عمومی گفت: برخی از اقدامات توسط بعضی از چهره‌ها در ملأعام، مصداق جریحه‌دار کردن عفت عمومی و ارتکاب فعل حرام و جرم مشهود است، لذا باید ضابطین بلافاصله دلایل و مدارک جرم را جمع‌آوری و به دادستان محل وقوع جرم گزارش کنند تا سریعا برخورد قانونی صورت پذیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی‌آزاد در جلسه شورای معاونین با تبریک حلول ماه ربیع الاول ضمن استماع گزارش معاونت حقوق عامه و مبارزه با قاچاق و با توجه به ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه گفت: دادستان‌های سراسر کشور وظیفه دارند با اشراف کامل به این قانون، موارد حقوق عامه را دقیقا پایش کرده و به‌موقع مطالبه و تحقق آن را از مسئولین ذیربط بخواهند.

وی اظهار کرد: امروز وضعیت قاچاق بویژه قاچاق سوخت و نیز مواد مخدر، اقتضاء دارد ستاد‌های مربوطه فعال‌تر از گذشته انجام وظیفه کنند. 

دادستان کل کشور با اشاره به اتفاقات و ناهنجاری‌های رخ داده در برخی از اماکن و مراکز عمومی تصریح کرد: برخی از اقدامات توسط بعضی از چهره‌ها در ملاء عام، مصداق جریحه‌دار کردن عفت عمومی و ارتکاب فعل حرام و جرم مشهود است، لذا باید ضابطین بلافاصله دلایل و مدارک جرم را جمع آوری و به دادستان محل وقوع جرم گزارش کنند تا سریعا برخورد قانونی صورت پذیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد در واکنش به پس گرفته شدن مدال طلای ورزشکار «صادق بیت‌سیاح» ملی‌پوش پرتاب نیزه ایران در بازی‌های پارالمپیک پاریس به دلیل اهتزاز پرچم عزای حسین بن علی علیه السلام گفت: در این ماجرا شاهد بودیم که علی‌رغم اقدام و پیگیری مسئولان مربوطه در این رقابت‌ها، اما مدال طلای این ورزشکار عزیز به وی بازگردانده نشد و حق وی تضییع شد. اما باید دانست که اهمیت کار بزرگ این ورزشکار به گوش دنیا رسید و برای چندمین بار کذب بودن ادعای آزادی بیان مدعیان غربی بر همگان روشن شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره