نماد آخرین خبر

استانداری تهران حامی بیست و دومین نمایشگاه محیط‌زیست شد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
استانداری تهران حامی بیست و دومین نمایشگاه محیط‌زیست شد

آخرین خبر/ طی توافق‌های انجام شده استانداری تهران حامی معنوی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست تهران شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، طی توافق‌های انجام شده استانداری تهران حامی معنوی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست تهران شد.
بر اساس این گزارش این نمایشگاه نقش مهمی در افزایش سطح دانش و آگاهی عمومی در خصوص مسائل زیست محیطی خواهد داشت و استانداری تهران نیز در راستای نقش مسئولیت اجتماعی خود و مسائل زیست محیطی از برگزاری چنین رویدادهایی حمایت خواهد کرد.
گفتنی است که بیست و دومین نمایشگاه محیط زیست با محوریت «محیط زیست اقتصادی، اقتصاد محیط زیستی» در روزهای ۲۹ آبان لغایت یک آذر ماه ۱۴۰۳ توسط شرکت ایده تجارت هرمس و با حمایت سازمان حفاظت از محیط زیست کشور و نیز مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در محل نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است که این نمایشگاه با هدف ایجاد فضایی برای تبادل دانش و تجربیات بین کارشناسان، متخصصان و فعالین حوزه محیط زیست، معرفی و تشویق به‌کارگیری راهکارهای نوآورانه و فناوری‌های پیشرفته درجهت کاهش مصرف سوخت و انرژی و نیز حفظ منابع طبیعی، تقویت ارتباط و همکاری میان نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه محیط‌زیست و انرژی، ترویج مفاهیم پایداری و مسئولیت اجتماعی در میان عموم مردم و تشویق به رفتارهای سازگار با محیط زیست، برگزار خواهد شد.
قابل توجه است که متقضیان جهت حضور در این نمایشگاه و رزرو غرفه می‌توانند به پایگاه www.Envirex.ir مراجعه و ثبت نام کنند و بازدید برای عموم آزاد و رایگان خواهد بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar