نماد آخرین خبر

بارش آخرین باران‌های تابستانی در ۱۸ استان

منبع
همشهري آنلاين
بروزرسانی
بارش آخرین باران‌های تابستانی در ۱۸ استان

همشهری آنلاین/ سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را درباره وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

پنجشنبه علاوه بر این مناطق در اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی نیز رگبار و رعد و برق، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

جمعه با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور ـ در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های البرز واقع در گیلان، مازندران، غرب گلستان و ارتفاعات البرز واقع در البرز، تهران و سمنان ابرناکی، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

شنبه در ارتفاعات شمال غرب رگبار پراکنده رخ می‌دهد. در شرق گیلان، مازندران، گلستان، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان و در دامنه‌های شرقی زاگرس شامل استان‌های همدان، مرکزی و قم، ارتفاعات غرب اصفهان، یزد و کرمان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در مازندران و شرق تهران رگبار و رعد و برق شدید انتظار می‌رود.

یکشنبه جز شمال غرب، در سایر مناطق ذکرشده بارندگی رخ می‌دهد و علاوه بر آن در خراسان جنوبی و ارتفاعات خراسان رضوی رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از جمعه تا شنبه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد و علاوه بر شرق و جنوب شرق کشور، در بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در سمنان، تهران و البرز و در اصفهان، قم، مرکزی و همدان در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره