نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

برخورد مرگبار پراید با پژو ۴۰۵؛ ۵ نفر کشته شدند

منبع
فرارو
بروزرسانی
برخورد مرگبار پراید با پژو ۴۰۵؛ ۵ نفر کشته شدند

فرارو/ رئیس پلیس راه استان اردبیل از وقوع حادثه رانندگی برخورد سواری پراید با سواری پژو ۴۰۵ در محور اردبیل – سرچم خبر داد و گفت: این حادثه ۵ کشته بر جای گذاشت.

سرهنگ "وحید علیپور" اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور اردبیل - سرچم نرسیده به سه راهی "فیروز آباد"، بلافاصله ماموران پلیس راه با همراهی ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی و پلیس راه با حضور در محل مشاهده کردند این حادثه به علت برخورد شدید سواری پراید با سواری پژو ۴۰۵ روی داده؛ که بر اثر آن ۲ نفر در سرصحنه حادثه جان خود را از دست داده و ۳ نفر دیگر پس از انتقال به بیمارستان و علی رغم تلاش کادر درمان جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: علت این حادثه بی احتیاطی از جانب راننده خودرو ثالث ناشناس متواری از صحنه به علت عدم توجه کامل به جلو به جهت برخورد با عقب راست سواری پراید و در تعاقب آن چرخش سواری پراید حول پهلوی چپ در لاین مخالف و برخورد پهلوی راست آن با سواری پژو ۴۰۵ که در لاین و مسیر مجاز خود در حال حرکت بوده؛ اعلام شده است.

سرهنگ علیپور در خاتمه با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات، امنیت ترافیکی و آرامش و ایمنی سفر را تامین می‌کنند، خاطر نشان کرد: پلیس همواره بر قانونمندی رانندگان و پرهیز از ارتکاب تخلفات حادثه ساز در کنار اهمیت و ضرورت ایمن سازی جاده‌ها تاکید داشته و دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره