نماد آخرین خبر

استان‌هایی که مدرسه آنلاین دانش آموزان آن رایگان شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
استان‌هایی که مدرسه آنلاین دانش آموزان آن رایگان شد

ایسنا/ بر اساس آمار ثبت شده دانش‌آموزان استان تهران با سهمی بالغ‌بر ۵۵ درصد بیشترین بهره‌مندی را از آموزش مجازی-ویدئویی «فیلیمومدرسه» دارند. 
به گزارش خبرآنلاین، از ابتدای سال ۱۴۰۳ کاربران فیلیمومدرسه نزدیک به ۵.۵ میلیون دفعه، ویدئوهای آموزشی بارگذاری‌شده در این سایت را پلی کرده‌اند و از نظر زمان تماشا، رکورد قابل‌توجه ۳۴ میلیون دقیقه بازدید، تنها در ۶ ماه ثبت شده است! 
براساس آمار رسمی، همچنان بیشترین آمار کاربران این سامانه را دانش‌آموزان استان تهران به خود اختصاص داده‌اند و سهمی بالغ‌بر ۵۵ درصد دارد و در مقابل کمترین کاربر از استان همدان از امکان آموزش مجازی این پلتفرم بهره برده‌اند.  
از منظر دوری از پایتخت و محرومیت از امکانات آموزشی، می‌توان استان خراسان شمالی را یکی از فعال‌ترین استان‌های مناطق کم برخوردار به شمار آورد که بیشترین کاربر فعال را در این زمینه دارد و دانش‌آموزان بیشتری از آنجا با دسترسی به فیلیمومدرسه در معرض آموزش مجازی قرار گرفته‌اند.

شایان ذکر است این پلتفرم آموزشی-ویدئویی آنلاین در ۴۰ درصد جغرافیای ایران یعنی از ۱۱۱۴ شهر در ۴۹۶ شهر به صورت رایگان عرضه می‌شود تا دانش آموزان مناطق کم برخوردار کشور مانند ایرانشهر، سراوان، سرباز در استان سیستان و بلوچستان، طبس، نهبندان در خراسان جنوبی و... نیز به راحتی از این امکان آموزشی بهره برداری کنند؛ تا پایان تابستان امسال، حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز مقاطع مختلف عضو این پلتفرم هستند و از آن استفاده می‌کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره