نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

قاتل: همکارم را در دفاع از خودم کشتم

منبع
اعتماد
بروزرسانی
قاتل: همکارم را در دفاع از خودم کشتم

اعتماد/ مردی که متهم است همکارش را با وارد کردن ضربه چاقو کشته، ادعا کرد در دفاع از خودش این کار را کرده است.

متهم که بعد از وارد کردن ضربه به مقتول فرار کرده بود از طریق دوربین‌های مداربسته شناسایی شد.

یک سال قبل مردی به پلیس گزارش داد برادرش در خیابان چاقو خورده و در بیمارستان جانش را از دست داده است. با انتقال جسد به پزشکی قانونی و آغاز تحقیقات برادر مقتول که ناصر نام دارد، گفت: من سر کارم بودم که یکی از همکاران برادرم با من تماس گرفت و گفت ناصر چاقو خورده است. من خودم را به آنجا رساندم و دیدم برادرم کنار خیابان افتاده است. او را به بیمارستان بردم اما کار از کار گذشته بود و برادرم فوت کرد. همکارانش به من گفتند شخصی به نام شهاب او را زده است.
ماموران در ادامه تحقیقات دوربین‌های مداربسته را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند ناصر با چوب دنبال فردی می‌دود و او هم با چاقو ناصر را می‌زند و فرار می‌کند.
وقتی شاهدان به دادسرا احضار شدند گفتند که آن شخص شهاب است. آنها گفتند: بین شهاب و ناصر اختلافی بود. ابتدا ناصر با چوب دنبال او دوید تا بزند. وقتی به زمین افتاد شهاب با چاقو او را زد و فرار کرد.
پلیس شهاب را بازداشت کرد و تحقیقات از او آغاز شد. شهاب گفت قصدش از ضربه زدن قتل نبود. با این حال، کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند و در ادامه اولیای دم درخواست قصاص کردند.
وقتی نوبت به متهم رسید، او اتهام قتل عمدی را قبول نکرد و گفت: من و ناصر چند سال همکار بودیم. چند روز قبل از حادثه ناصر از کار اخراج شد. اخراج او به خاطر اخلاق و کارهایش بود اما همه چیز را گردن من می‌انداخت. به او توضیح دادم که اصلاً در اخراجش نقشی نداشتم اما چند بار به سمتم حمله‌ور شد و هر بار که مرا می‌دید، می‌خواست دعوا کند.
متهم در امه گفت: روز حادثه او دوباره به سمتم آمد و خواست با من دعوا کند. با چوب دنبالم دوید و وقتی به من رسید با هم گلاویز شدیم و من با چاقو او را زدم تا فرار کنم. قصدم کشتن او نبود.

سپس وکیل متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت قصد موکلش قتل نبوده و در دفاع از خودش مرتکب قتل شده است. در پایان هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره