نماد آخرین خبر

پراید سواران زورگیر در دام پلیس

منبع
ميزان
بروزرسانی
پراید سواران زورگیر در دام پلیس

میزان/ با شکایت مرد جوانی که مورد حمله زورگیران نقابدار قرار گرفته بود، یکی از آنها همراه با ادوات جرم دستگیر شد.
 
مرد ۴۰ ساله‌ای هراسان و سراسیمه خود را به کلانتری میرزا کوچک‌خان مشهد رساند و از یک زورگیری وحشتناک پرده برداشت.

 او به افسر تجسس گفت: ساعت ۲۱ شب به همراه پسر ۱۴ ساله‌ام در حال بازگشت به منزل بودیم که ناگهان مورد هجوم ترسناک ۳ جوان پرایدسوار قرار گرفتم. آنها صورت‌های خود را پوشانده بودند و در حالی مرا زیر مشت و لگد گرفتند که با تیغه قمه نیز تهدید به مرگ می‌کردند، اما به طرز عجیبی موفق شدم از چنگ آنها بگریزم. با وجود این، زورگیر‌های نقابدار گوشی تلفنم را سرقت کردند و متواری شدند.
با توجه به اهمیت موضوع و مقابله قاطع نیرو‌های انتظامی با جرایم خشن، بی‌درنگ گروه زبده‌ای از افسران دایره تجسس با دستور ویژه سرهنگ علی برزنونی (رئیس کلانتری میرزا کوچک‌خان مشهد) وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده‌ای را در این باره آغاز کردند.


طولی نکشید که دامنه رصد‌های اطلاعاتی با مشخصاتی که مال‌باخته در اختیار عوامل انتظامی قرار داد، به سوی جوانی در بولوار وحدت کشیده شد.
 
متهم ۲۶ ساله در یک عملیات ضربتی و هماهنگ در محاصره پلیس قرار گرفت و در حالی به دام افتاد که آثار وحشتناک خودزنی بر سر و صورتش نمایان بود و تی‌شرتی سفیدرنگ با تصاویر «گاو خشمگین» را بر تن داشت.

در بازرسی از عضو باند پرایدسواران نقابدار گوشی تلفن مال‌باخته و یک قبضه قمه کشف شد و او برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال یافت. همچنین، بررسی‌های تخصصی برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند مخوف زورگیری در دایره تجسس کلانتری میرزا کوچک‌خان مشهد با دستورات قضایی آغاز شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره